{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

tandlæge og gravid? {{forumTopicSubject}}

ja sagen er den at jeg står og skal til tandlæge imorgen, og skal bedøves, men ved ikke om det er godt når man er gravid?

sidst jeg var der nede skulle han til at bedøve mig, men jeg panikket pga jeg har tandlægeskræk, og gider ikke skulle til at tage mig sammen til en bedøvelse hvis det alligevel kommer til at skade den lille pus, nogle der ved noget om det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tandlæge og gravid?
  • #1   5. maj 2010 Jeg var ved tandlæge nogle gange da jeg var gravid og blev bedøvet fordi jeg skulle have lavet en knækket tand. Der skete ingenting, fik vist en anelse mindre bedøvelse fordi jeg var gravid men nævn det der nede og se hvad de siger til det

  • #2   5. maj 2010 okay tak. jo bar alm bedøvelse, men vílle ikke til at skulle kæmpe med mit hovede om skrækken hvis bedøvelsen alligevel kunne skade den lille, så nu må jeg bar igang med at gøre hovedet klar til at kunne klare det imorgen(;

  • #3   5. maj 2010 der sker ikk noget ved det..bare rolig.. hvis man kan sige det sådan lider selv a den vildeste tandlæge skræk..
    godt det ikk er mig smiler


  • #4   5. maj 2010 liane N
    hihi jeg har svært ved bar at gå ind af døren der nede, sidst panikket jeg helt vild, håber bar jeg kan kontroller skrækken imorgen ellers blir det efter gravidteten


  • #5   5. maj 2010 kender det godt.. men et godt råd det er vigtigt a gå til tandlægen ofte når man er gravid for det tag hårdt på ens tænder.. jeg var ikk go til det med det resultalt a efter jeg haved født begyndte mine tænder a smuldre så jeg er igang med a søge komunen om a få betalt mine tænder nu og ska nok ha lavet en protese..og med det er så efter to fødsler og nu jeg gravid igen så ska bare ha lavet dem inden jeg føder denne gang

  • #6   5. maj 2010 liane N
    ja okay, tror bar jeg må tage mig sammen, puha, glæder mig ikke til imorgen


  • #7   5. maj 2010 føler virkelig med dig smiler..
    jeg plejer a sige jeg er virkelig bange for a være her lige så snart jeg kommer ind i stolen og så plejer de a være virkelige forstånde


  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #8   5. maj 2010 Jeg har haft tandlægefobi i 12 år, og havde nogle problemer med tænderne der gjorde at jeg spiste mange smertestillende hver dag. Men da jeg blev gravid måtte jeg jo stoppe med de piller, så gik til en tandlæge med speciale i tandlæge skræk som fik min fobi behandlet, og jeg fik derefter ordnet alt der var galt med mine tænder - mens jeg var gravid - og det er nok 10 besøg det drejede sig om, med bedøvelse, røntgen og det hele og det skader ikke fik jeg at vide, min søn er også sund og rask idag smiley

  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #9   5. maj 2010 Som de andre siger, så fortæl tandlægen at du er gravid, så kan hun tage højde for det.
    Det eneste jeg ikke kunne få fordi jeg var gravid var nogle smertestillende, da jeg kun måtte tage Pamol.


Kommentér på:
tandlæge og gravid?

Annonce