{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Sterilisering {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved godt at det her er en babyside osv men på et eller andet tidspunkt når man til et sted i sit liv hvor man tænker at man ikke vil høre trippen af små fødder mere og så er man jo midt i bøvlet med prævention. Og så er det jeg tænker på at blive steriliseret. Kender flere der er det og som er glad for det, men jeg er bekymret for indgrebet osv, så jeg ville høre om der er nogen af jer der kender til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisering
  • #1   30. apr 2010 Ved at når vi skal engang skal have nr 2, bliver alt dernede fjernet.

    Min mor fik for nogle år siden fjernet det hele dernede, fordi det var sat til i cyster osv.


  • #2   30. apr 2010 Når jeg på et tidspunkt er færdig med at amme, så skal motoren ud her;0)
    Havde en tid til det, men ved tjek inden operation vidste der sig en lille bebs der gemte sig. Så det blev selvsagt udsat;0))


  • #3   30. apr 2010 her går vi med tankerne om det skal være manden der får cuttet men er i terminsgruppe i et andet forum som er blevet gravid 6 mdr efter manden fik ordnet det så er meget i tvivl om jeg skal få indgrebet foretaget hvis det ender med kejsersnit så er der ingen tvivl om de skal klippe med det samme er bare skide nervøs hvis det er mig der skal igennem det..

  • #4   30. apr 2010 her er det også manden der skal cuttes smiley jeg har fået begge mine med kejsersnit og ved jeg aldrig kan føde normalt, og ønsker ik flere kejsersnit eller anden form for noget som helst i det område smiley så her tumler manden med tankerne på trods af hans unge alder, for han brænder ik for flere børn og heller ik hvis vi skulle gå fra hinanden en dag.

  • #5   30. apr 2010 Her bliver manden osse cuttet, men stoler ikke 100% på det indgreb, så jeg tager osse turen..
    Har en bekendt som fik barn for et halvt år siden med en mand der var steriliseret for 9 år siden;0) Og har hørt om flere der har fået børn til trods for at manden er cuttet, og kvinden 110% ikke har været "andre" steder;0)


  • #6   30. apr 2010 godt så nu tør jeg da slet ikke stole på det hjælper hvis manden får cuttet smiley

  • #7   1. maj 2010 Har også hørt meget om at det langt fra er sikkert når det er manden der får snittet. Plus der går jo tre måneder efter han har fået det før man kan forvente at det fungerer, så synes det virker meget usikkert. Hos kvinden skulle det jo gerne fungere med det samme hvis man skal tro det der står på netdoktor.
    Jeg er bare vanvittig bange for narkosen og for smerterne bagefter.


  • #8   4. maj 2010 hvordan forgår sådan et indgreb ?

Kommentér på:
Sterilisering

Annonce