{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

mundlam i skobutik {{forumTopicSubject}}

Skal lige have lidt luft.....i dag var jeg i Star Sko i Bellinge på Fyn for at købe kondisko til begge drengene. Magnus, den mindste, er et såkaldt si-barn (længere historie), og han har problemer med at være fremmede steder hvor der er mange mennesker og hvor der sker meget omkring ham, så han var overhovedet ikke med på at skulle prøve de sko jeg havde fundet, og vred sig og græd. Jeg fik hjælp af en ekspedient, og sagde til hende at hvis bare hun ville hjælpe mig med at finde ud af hvilken størrelse han skulle have, så måtte vi bare købe skoen uden at prøve dem, for det var umuligt. Hun var også sød nok, men så kommer der en mand gående (tror det var indehaveren) og siger at jeg jo bare kan købe skoene med hjem, og så komme og bytte dem hvis de ikke passer, for han var jo nødt til at tage hensyn til sit personale, fordi arbejdstilsynet krævede at der skulle være mindre støj..........først troede jeg han jokede, men jeg blev langsomt klar over at han sagde det i fuldt alvor, - og jeg var mildest talt mundlam, og vidste ikke hvad jeg skulle sige. For det første græd Magnus ikke mere end de par sekunder det lykkedes mig at holde ham, og for det andet var der ca. 15 andre børn i forretningen, så vi var ikke de eneste der støjede. Jeg var simpelthen så ked af det på Magnus´ vegne og såret. Det er i forvejen hårdt at have en som Magnus (også dejligt :O)) og at man så skal have slynget sådan noget i hovedet.....han kunne lige så godt have bedt mig om at skride hjem med min larmende møgunge. Jeg sagde det til den søde ekspedient der hjalp os, og hun gav mig det mest sigende og indforståede blik, som om det ikke var første gang hun havde hørt det om ham. Uh jeg bliver så vred over sådan en uforskammet snæversynet narrøv!! Er det mig der er helt ved siden af eller hvad??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mundlam i skobutik
  • #2   24. apr 2010 Først bestemte jeg mig for at gå, men da jeg ville have Mikkel (den store) med ud af butikken blev han skuffet og ked ad det, for han havde virkelig glædet sig sådan til at få nye seje kondisko, så det endte med jeg købte dem. Vi har også altid været så glade for at handle i netop den butik, fordi servicen bare har været i top altid, og de har alle de gode mærker. Det er første gang jeg har set den pågældende mand der. Jeg skulle bare have lavet en kæmpe scene imens jeg havde ham foran mig, men som jeg skrev, så var jeg fuldstændig mundlam.

  • #4   24. apr 2010 Synes godtnok at det er uopdragent.. om barnet er sygt eller ej, kan han ikke være hans opførsel bekendt.. !!!! Men det rammer self. hårdere når man ligesom dig har lidt mere at kæmpe med, end størstedelen. Jeg Havde ikke sat mine fødder derinde igen...

  • #5   24. apr 2010 Min svigerind og jeg prøved næsten det samme...

    Hun havde sin dreng i barnevogn og jeg frederic i klapvogn. Vi gik ind i sko butikken og der var da en del andre også. Vi tog begge køretøjer med ind og nåed kun hen til 3 hylde før en ældre herre kom frem omme bag fra og bad os om at stille vognene udenfor. Vi gik uden at prøve nogen sko...


  • #6   24. apr 2010 Linda var det samme sted?

    Pia sikke en idiot smiley Hvilke problemer har din søn i forhold til at være SI? Har ladet mig fortælle at en del af dem er hypotone (slappe muskler) smiley


  • #7   24. apr 2010 nej det her var i middelfart..

  • #8   24. apr 2010 Pia: super trist oplevelse for jer... Han sku ski ha haft hele turen, men ved godt man bliver helt paff nogle gange. Håber da denne indehaver, opføre sig pænere fremover, hvilket der ik er noget der tyder på. Pisse trælst når man er glad for at handle der.

  • #9   25. apr 2010 Tak for sympatien piger! "Sigrids mor elsker sin blomst", - Han hører til den kategori der er meget langt fremme motorisk, han er meget fysisk aktiv, har svært ved at finde ro, går meget oppe på tæerne, er ekstremt kilden (taktil sky), kan godt af og til trække sig ind i sig selv, opsøger ikke rigtig andre børn og der er mange ting han ikke vil være med til, så alting er meget på hans præmisser.

  • #10   25. apr 2010 Det var da godt nok dårlig stil.

  • #11   25. apr 2010 nøj jeg var blevet sur. var da pisse ligeglad med om han var indehaveren, der er bare ingen som skal snakke sådan til min søn (og mig) OVERHOVEDET!
    jeg havde da nok sagt at han skulle lukke røven!


  • #12   25. apr 2010 ej en nar. Er da glad for at ekspidienten var sød og kan lige se for mig, hvordan i to har udvekslet blikke.
    Men det er sgu ikke særlig smart at opføre sig sådan hvis man gerne vil have at kunderne vender tilbage.


  • #13   25. apr 2010 han har sikkert ikk børn selv..det er ihertfald typisk for folk som ikk har børn selv de er skide kloge på hvordan man ska opdrage vores andres..

Kommentér på:
mundlam i skobutik

Annonce