{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

til jer med job og børn "enlig" {{forumTopicSubject}}

Godaften...

Jeg sidder i denne situation a jeg desværre ikke har job og min søn skal starte i DP snart..

Synes det er svært a få det til a hænge sammen, jeg skal selv aflever og hente ham fra DP - og ved ikke hva jeg skal søge for slags job for a få det til a hænge sammen.. hvorn gør du og hva arb du med, alle gode råd mm søges- da jeg er på udkik efter job så jeg selv kan forsøge min fam.

mvh Helene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til jer med job og børn "enlig"
  • #1   7. apr 2010 jeg kigger med, har samme problem.. jeg har dog 2 jeg selv skal hente og bringe...

  • #2   7. apr 2010
    Jamen jeg er også enlig mor, og begynder at arbejde d. 1 maj .
    I huset + stald, men jeg kan sagtens få det til at hænge sammen, ligenu møder jeg i aktivering hver mandag - tirsdag - onsdag - torsdag 7.30 - 15 og det kan sagtens hænge sammen


  • #3   7. apr 2010 nu ved jeg ik hva du evt er uddannet som, men jeg ville nok finde et job med fleksible mødetider - indenfor mit fag (sosu) er de meget fleksible sys jeg. jeg arbejde 30 timer om ugen, og fik lov til at få dem lagt så jeg ku gå alle dage kl 13. og på mit gamle job, ku jeg få lov at møde kl 8 istedet for 7, så jeg ku nå at aflevere.

    jeg er godt nok ik enlig, men derfor kan det stadig være svært at få det til at hænge sammen smiley


  • #4   7. apr 2010 Jeg er heller ikke enlig.. Men har også arbejdet som social og sundhedshjælper på 30 timer og det vil sige jeg aflevere 2 børn og morgen ca kl 7 og manden 1 barn ca kl 7 og jeg har fri halv to også henter jeg de 2 små først kl 3 også den store ca kl halv 4. Også hygger jeg med ungerne indtil jeg skal lave mad også er der mad til manden kommer hjem..

    Jeg handler indtil en hel uge ad gangen så jeg ikke skal ud og handle med ungerne i hverdagen.


  • #5   7. apr 2010 her lukker jasmins dp kl 15 om fredagen og åbner først kl 7.. den dag bliver nok den sværreste


  • #6   7. apr 2010 Mor til Nickline og Jasmin

    Nej det er godt nok heller ikke mange timer at have åbent en fredag...


  • #7   7. apr 2010 Der er rigtig mange folkeskoler der mangler vikarer og det er i hvert fald gode arbejdstider

  • #8   7. apr 2010 Da jeg var alene arbejdede jeg på en rideskole hvor jeg mødte kl 9 hver dag, mandag havde jeg fri kl 18.30, onsdag kl 19, de to dage havde mine forældrer min søn og hvis de lige skulle noget eller min chef blev syg (hvilket han næsten var kronisk hver torsdag) tog min veninde ham ofte ;o) så havde jeg også fri kl 17.30 hver anden torsdag men der skulle han hjem til sin far. og ja så havde jeg også stald vagt hver 4. weekend ca hvor jeg enten tog ham med, da der bare skulle strøes og fodres og fejes ved hestene og køerne og når vi havde stævne prøvede vi og lægge det efter at hans far hvde ham.

    så har man et super gode venner og familie der kan hjælpe så kan man tage et vert job næsten, jeg startede faktisk også i føtex hvor jeg både havde aften og weekend vagter og igen trådte mine forældrer til.


  • #9   7. apr 2010 Tusind tak for alle de mange gode svar.. er selv udlært sosu, så måske jeg kunne være heldig i det fag.. det er ikke min drøm a være i det fag, men et alternativ til jeg måske finde "JOBBET"
    Synes bare helt generalt det er svært a finde job og tænker virkelig på om jeg skal nuppe en udd. mere men ved ikke rigtig om det kan hænge sammen ren økonimisk...


Kommentér på:
til jer med job og børn "enlig"

Annonce