{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

P-piller {{forumTopicSubject}}

Til jer der er/har været stoppet med p-piller..

Hvordan var jeres mens derefter?
Kom den til tiden og stoppede til tiden eller fik i uregelmæssig mens?

Hvordan reagerede kroppen?
Hvad bruger i af prævention nu?

Jeg vil nemlig stoppe med mine p-piller her når jeg har kørt pakken ud.
Vil se om det kan hjælpe på mine humørsvingninger, uregelmæssig mens, som pludselig er opstået, samt se om min vægtøgning stopper..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-piller
  • #1   21. mar 2010 Jeg stoppede med pillerne først i oktober-09, og havde derefter helt reglmæssig mens. Jeg mærkede ingen forandring på min krop, og vi brugte heller ikke prævention. Derfor er jeg nu gravid 10+6 smiley

    Men som sagt, jeg havde absolut ingen ændring ved p-pille stoppet smiley


  • #2   21. mar 2010 jeg stoppede på p-piller 1 april 2008 det fortsatte bare som altid, eneste ændring var egentligt at jeg havde nemmere ved at tabe mig da jeg ikke tog dem mere, nå ja og så lige den lillebitte ændring at jeg blev gravid hi hi... og efter marcus blev født er jeg ikke startet op igen hverken på dem eller andet, vi passer bare på, og ellers er der jo de der gummidrenge he he, de ligger da også i skuffen men i kampens hede uuuuuuups hi hi ;o) men det er snart et år siden marcus blev født så det går jo ganske fint ;o) men selvfølgeligt ikke en sikker prævention ;o)

  • #3   21. mar 2010 C M
    Godt at høre, at du ingen ændringer havde og at din mens kom normalt.
    Og tillykke med graviditeten smiley

    Ditte
    Kunne også godt forestille mig, at man fik nemmere ved at tabe sig og vil håbe at jeg får nemmere ved det, for vil rigtig gerne tabe mig.
    Har taget 30 kg på, på 4 år. Og det er de 4 år jeg har været på p-piller smiley
    Så det er ikke lige altid i huske gummibasserne? smiley

    Men hvis drengen også bare lade værre ved at få udløsning inde i en, så er man da lidt sikker, men ved godt, at man godt kan blive gravid selvom smiley
    Men vi er blevet enige om, at jeg skal stoppe p-pillerne og lade værre med at starte på noget andet.
    Mest for at se, hvordan jeg får det og så må vi se hvad der sker smiley



  • #4   21. mar 2010 tror hvis vi er gode, så kan vi tælle på en hånd hvor tit de er blevet husket he he... men vi har det jo så nok også sådan at vi passer på, men sker det så sker det, før jeg blev gravid passede vi jo så altså ikke på ;o)..

    jeg havde egentligt ikke brug for at tabe mig, men det kom helt automatisk at jeg tabte mig selvom jeg ikke gjore noget for det..

    så længe i er enige om at skulle du blive gravid så tager i det med, så kan jeg heller ikke se noget galt i det ;o) jeg vil helst ikke igang med noget igen..


  • #5   21. mar 2010 Hehe, vildt nok..
    Altså vi har ikke planer om det nu..
    På et tidspunkt spurgte min kæreste godt nok, om vi skulle lave en baby, men så blev vi enige om, lige at vente lidt..
    Vil helst gerne lidt videre med min uddannelse inden, men hvis det sker, så sker det og så må vi tage det med smiley

    Men vi vil begge gerne have et barn på et tidspunkt smiley


  • #6   21. mar 2010 Efter jeg er stoppet på p-piller har min mens været regelmæssig og eller har jeg ikke mærket de vilde forandringer smiley

  • #7   21. mar 2010 Jeg har heller ikke mærket nogen særlige forandringer... der gik godt nok lidt ekstra lang tid inden jeg fik den første mens. Men efterfølgende har de faktisk været meget præcise... så ingen forskel der.

    Min vægt har været den samme i flere år... så heller ingen forskel der.

    Uren hud... heller ikke.

    Stadig ikke gravid.... så HELLER ingen forskel der....

    Jeg har det nøjagtigt lige så godt som jeg plejer, bortset fra at jeg ikke skal huske på at tage den pille. Og jeg har det egentligt meget godt med ikke at proppe mig med hormoner... (og nej, jeg er ikke den store modstander af p-piller, har da selv taget dem i flere år)


  • #8   22. mar 2010 Jeg har døjet meget med uren hud, så håber at det går over når jeg stopper med dem.

    ved i hvilke præventionsmidler, der ikke er fyldt med hormoner?


Kommentér på:
P-piller

Annonce