{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. p-piller {{forumTopicSubject}}

Jeg stoppede med at tage p-piller for ca. 1.5-2 mdr. måned siden, da jeg stoppede fik jeg selvfølgelig min mens og siden har jeg ikke haft mens??
Jeg har ikke styr på hvornår det præcis var jeg havde mens sidst da jeg synes der har været så mange ting vi har skulle på det sidste, men har ikke ligefrem været stresset eller sådan og har ingen tegn på at jeg snart skal have min mens, hvilket jeg ellers altid plejer.
(Det skal lige siges at jeg ikke stoppede for at blive gravid.)
Men nu er mit spørgsmål så om der virkelig godt kan gå så lang tid efter man er stoppet på p-piller??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. p-piller
  • #1   3. dec 2009 hm umildbart ville jeg svare nej , men jeg ved det ikke .. prøv at ringe og spørge din læge smiley

  • #2   3. dec 2009 Man siger jo at cyklussen lige bliver rodet rundt igen, fordi p-pillerne går ind og styrer din cyklus i en kunstig opstillet en, så den skal lige tilbage til sin naturlige cyklus igen og det tager typisk 3 mdr. Du kan godt blive gravid inden for de 3 mdr men ofte fungerer det først rigtigt når den er i sin naturlige cyklus igen. Jeg blev også først gravid efter de 3 mdr og det er meget normalt at du lige skal over de 3 mdr. Så lad være med at stresse hvis du ikke bliver gravid de første 3 mdr, det bliver de fleste nemlig ikke så bare se det som at du lige skal over den periode og så at din krop nok er klar til projekt baby der. Men det kan også være at den bare kom tilbage hurtigt, så prøv at teste

    men prøv at tage en test og se hvad den viser smiley


  • #3   3. dec 2009 Tusind tak for svar smiley
    Jeannie: Vi prøver ikke på at blive gravid, så håber da bare på at jeg får det engang snart smiley
    Men tænkte nok der gik lidt tid før kroppen finder balancen igen, men kunne alligevel ikke lade være med at tænke over det, for hvad nu HVIS jeg nu var gravid.. smiley


  • #4   3. dec 2009 Jeg nåede slet ikke at få mens .. jeg var nemlig blevet gravid i stedet for ... smiley

    Men der kan godt gå lidt tid inden kroppen finder ud af det .. smiley


  • #5   6. dec 2009 Selvom der kan gå en de ltid før man sædvanligvis bliver gravid efter p-piller, ville jeg alligevel lige prøve at købe en test. Du kan få fine teste i Lidl til 20 kr. og lige teste igen, for der kan stadig være undtagelser ligesom *Laura*Nu med en smuk datter *

    så hvis du ikke ønsker graviditet lige nu ville det nok være bedst lige at prøve at teste så det pludselig ikke viser sig at du er en del henne i din graviditet. Jeg har altid været ret tynd og min mave begyndte først at bule da jeg var halvvejs henne i graviditeten, altså 20 uger, så ville lige prøve med en test alligevel hvis du stadig ikke har fået mens.


  • #6   9. dec 2009 Kunne godt være man skulle købe en test så..
    Jeg er også ret tynd, så kan man nok heller ikke se det på mig i starten, hvis jeg er gravid..


Kommentér på:
Spørgsmål ang. p-piller

Annonce