{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.973 visninger | Oprettet:

Svigerforældre.. {{forumTopicSubject}}

Hvor jeg dog hader det, min kærestes forældre er separeret, og de har været gode venner i lang tid, men nu vil min svigerfar videre og har fundet sig en rigtig sød kæreste.
Nu er problemet jo så bare julen, jeg har spurgt min svigermor nogen gange om hun ville være hos oss juleaften, men det viste hun ikke, og hun er blevet inviteret af begge mine svigerinder. Skal siges hun osse var hos oss sidste år. '
Nå men jeg er så af den holdning at når jeg har spurgt et par gange så, regner jeg med hun ikke vil. Så derfor spurgte vi min svigerfar om han havde lyst, men det vidste han ikke helt da han ikke ville ha bøvl med min svigermor. Hun ringer så den anden dag og sir, at hun gerne vil komme og jeg blir helt tavs, for hva pokker skulle jeg nu sige, plus jeg sad hos min svigerfar.. Sir så at mine forældre kommer, men at vi osse havde inviteret min svigerfar, ja så ville hun jo ikke komme (til og starte med blir de begge to inviteret inden de blir uvenner igen)
Min kæreste ringer så til hende idag, for og snakke med hende om noget andet, og hun spørg så igen med julen, nu har hun så bare fået det til at vi har inviteret både svigerfar og hans kæreste og at hun kun er blevet spurgt en gang ang julen... Så nu ville hun da overhovedet ikke komme og vi skulle ikke bekymre oss om hvor hun så skulle være.. selvom kæresten sagde at hun var meget velkommen, for vi havde ikke nogen fast aftale andet end at vi vidste mine forældre kom...
Hva gør man lige, overvejer at vi bare skal blive hjemme og holde jul med mine forældre og så må de selv finde ud af det..
Men det er bare typisk at vi altid skal være bussemænd i deres spil, er bare så træt af det..
Hva ville i gøre???

Sorry det blev så langt.


Kommentarer på:  Svigerforældre..
Kommentér på:
Svigerforældre..

Annonce