{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pakke kalender
  • #2   26. nov 2009 jeg lavede pakkekalender til mine piger i et par år, men var ærlig talt træt af alle de små-dimser de fik og som alligevel ikke rigtig blev brugt , så vi gik over til adventskalender hvor de så ku få noget der duede til noget.

    Anton skal I år have; schleich dyr , duplo, et batteridrevet briolokomotiv og en CD med albertes børnesange.

    pigerne som er 14 og 17 får BH-sæt, biografbilletter, lidt make-up og et usb-stick


  • #3   26. nov 2009 Jeg har lavet pakke kalender... Men det er mest praktiske ting da hun jo er ligeglad med tingene i år... Og så er søndags gaverne lidt størrer end de andre...men den har kostet 150 kr i alt ca... nogle af gaverne er bare en pakke med 4-5 klodser til sådan noget bygge klodse halløjsa....

  • #4   26. nov 2009 Jeg har lavet pakkekaldender til Oliver, har købt alt muligt: Biler, Bøger, Puslespil osv osv osv!! ..

  • #5   27. nov 2009 niks det venter jeg lige med til næste år smiley tror jeg - jeg kan jo nå det endnu, men syntes bare han er lige lille nok , han forstår det jo slet ikke og det er mig der skal rydde op efter det smiley
    ej Magnus har så meget legetøj han ikke engang har set endnu, så måske jeg skulle finde den store flyttekasse frem og give ham lidt af det smiley

    jeg ved det ikke - måske smiley


  • #6   27. nov 2009 Vi laver ikk pakekalender i år.. Men et lille tip til en go pakkekalender kan jeg da lige komme med.. smiley Man får altid købt så'n nogle små lalle ting som blir brugt 2 gange og så ligger det i et hjørne.. Men i stedet for kan man købe en kasse duplo/lego eller noget lignene (dyrere ting med flere ting i) og så bare dele det ud på flere små pakker.. Det vil blive brugt mere end de andre lalle ting.. smiley

  • #7   27. nov 2009 Jeps.. mangler lige at pakke gaverne ind og få syet en julesok helt færdig til den yngste. - håber jeg at jeg når i dag.

    Egentlig få de KUN en slags advents kalender, der er noget i sokkerne når julemanden har tid til at komme forbi (han er jo en travl mand) - og det kan sagens bare være at det er en guldkaramel (som skaber lige så stor lykke som en gave) eller ligne og ikke gaver til hverdag overhoved. måske 1 - 3 gange om ugen.

    Jeg køber også ting de kan bruge og leger meget med. gider heller ikke alle de billege grims krams man kan købe til kalender gaver.
    Så her er der købt ordentlige ting og tøj som jeg hved at de vil bruge og kan holde. og evt. delt en ting op i flere gaver (eks lego) som jer andre.

    MEN i år har jeg simpelt hen så meget på lager, og gerne vil have det tømt, - så tro næsten at der er gaver til alle dage.


  • #8   27. nov 2009 Nej men har lavet en til min mor .. smiley

    Sammen med min søster , så vi har købt 12 gaver hver .. smiley


Kommentér på:
pakke kalender

Annonce