{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

De unge mødre idag {{forumTopicSubject}}

Det er sku synd for hende Christina, hun skal stå med de 2 tvillinger alene, mens han "hygger" sig i hæren,

Og ved ikk om det bare var mig, men jeg synes Inger yvonne virker lidt pinlig over at ha sin baby med rundt, Håber hun klarer den selvom det ser lidt skidt ud,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De unge mødre idag
  • #1   24. nov 2009 Helt enig, hun virker slet ikke klar til opgaven som mor og hun kan slet ikke tyde barnets signaler når det er træt eller sulten kan ikke forstå kommunen ikke hjælper hende på rette vej så hun lærer hvordan hun skal passe sit barn..

  • #2   24. nov 2009 kan kun give dig ret.... men synes nu osse a inges stedmor tager lidt for meget over engang imellem....håber da a det er beder i virkeligheden og a det kun er det aller værste de viser...For synes ikke hun er moden nok til den opgave der... Sidder og fjanter med en veninde foran com. imens stedmoren får Anabel til a sove. flot flot.. men igen det er jo kun et lille udklip de viser og somregl noget vi andre kan snakke om ;D

  • #3   24. nov 2009 Ja de har masser af tilbud som omfatter træning i eget hjem, Hun skal være glad for stedmoderen er der til og fortælle hende det,

  • #4   24. nov 2009 Ja, ved godt de redigere det, så det er worst case,



  • #5   25. nov 2009 Sry men jeg synes virkelig det er "lorte" udsendelser der har været pt, de unge piger virker jo ikke særlig interesseret i deres børn. hende yvonne lader jo ALLE andre tage hendes datter istedet for selv at gøre det sad igår og blev så gal over det, hvis man ik mener man kan klare en morrollen hvorfor fanden fuldføre man så graviditeten?? og så hende der den rød håret, hva katten regner hun med? at børn skal ha 1/3 del af opmærksomheden? øhh nej de skal sku da ha ALT og sådan har det altid været.. og hold op hende med tvillingernes mand skal tage sig sammen, fuck en led satan, selvfølgelig vælger han at være på kasærnen i 1 månede af gangen, så han da fri for barnegråd og bleskift. og hvor var det synd han ik snakkede ordentlig til hende, synes fandme hun bør bede ham skride selvom hun er så glad for ham, det er vidst ikke gensigligt desværre.. han er jo ligeglad..
    Synes virkelig nogen af de mødre der er med den her gang sætter os andre i et dårlig lys, sådan en skam:(.. smiley


  • #6   25. nov 2009 så lige lidt igår.. hende der christina med tvillingerne.. hendes mand er da et svin.. "jamen jeg evd da godt du elsker mig, tror du jeg er dum..?" og så siger hun kort efter " jamen kan du love du ikke er væk i 4 uger af gangen mere..?" og hans virkelig flotte svar : "nej det kan jeg da ikk.. !?"

    fuck et svin.. han krammer hende ikk han kysser hende ikk.. somom han er flov over hende..!???


  • #7   25. nov 2009 hende christina vidste hva hun gik ind til manden var i militæret hun vidste hvor meget han var væk så burde hun sku også ha sagt vi venter men nej nej.. kan ikke se det er hans skyld det hele..

    og nej inge burde ikke ha det barn hun er jo ligeglad med det...

    og så burde hende med sisselaia ikke blive så sur over barnet ikke tager på tror det vil hjælpe hvis hun dropper amningen og giver hende en flaske i stedet for..


  • #8   25. nov 2009 Sandra - så har du vidst ikke haft en kæreste i militæret, Min kæreste har været i livgarden men har ALDRIG været afsted en månede og det er de heller ikke andre steder. de har deres weekender fri, med mindre der er en øvelse og mener de ENESTE som er i militæret på en weekend er livgarden når de står vagt for dronningen, så det er overhovedet ikke christinas skyld, du kunne da os se han var syg, så er han ikke på "arbejde" men når man er i militæret har man HVER weekend fri, han vælger bare han vil blive på kasernen for ik skulle hjem, længere er den ikke

  • #9   25. nov 2009 når undskyld da fru danmark...

  • #10   25. nov 2009 nej men hvis man intet ved om det kan man da ikke udtale det er hendes eget problem hun vidste hva hun gik ind til smiley

  • #11   25. nov 2009 ja syntes de er ligegode om det.. hun vidste hun vil stå med ungerne 80% af tiden... syntes de burde ha ventet...

  • #12   25. nov 2009 Jeg synes det er tragikomisk at kigge på. Jeg synes det er meget få at de piger fra DUM, der er særlig gode rollemodeller - og netop får forkortelsen "DUM" til at passe. Jeg så udsendelsen i går og jeg var rystet over Inges opførsel for hun er da virkelig ikke klar til sit ansvar overhovedet - heldigt, at hun har en sød stedmor, der ønsker at spilde sin tid på sin steddatters "små fejl". Selvfølgelig er et barn i generel forstand ikke en fejl, men det virker det i hvert fald til en netop denne sag.

    Christina derimod har jeg intet tilovers for, for hun burde have vist at militæret kræver sin del af de implicerede - og hendes mand/kæreste burde have lagt klart ud fra starten at militæret har første prioritet for ham, for det har det tydeligvis. Og jeg forstår det bestemt godt, da det er der, familiens indtægtskilde ligger.
    Jeg kender selv en gut, der er inde i militæret - og er pt. udsendt til Kosovo, og han lægger klart ud med at for ham er Det Danske Forsvar en høj prioritet, så det skal potentielle kærester være beredt på - især de skæve arbejdstider og at han kan blive udsendt.



    Alt i alt, er jeg glad for at, der findes nogle unge mødre, der formår at få en uddannelse, god økonomi mv. Desværre er det en brøkdel jf. Mødrehjælpen. Hatten af for dem, der klarer det!


  • #13   25. nov 2009 Syntes så det er sygehuset skyld at hun går så meget op i vægten på barnet og ikke hendes skyld for hun ammer jo barnet hver gang det er sulten så kan absolut ikke se at det er hende der er problemet men sygehuset som slet ikke fortæller hende at barnet faktisk taber sig i starten til mælken er faldet til.

  • #15   25. nov 2009 s & M ja nemlig det kan ikke passe han er der i en månede uden fri, det kun fordi han ik vil hjem


  • #17   25. nov 2009 håber hun er gået fra ham nu.. kan man kun krydse finger for

  • #18   25. nov 2009 Ja det er en sur situation, Ved heller ikk hvilke fyre der går efter en enlig mor med tvillinger, Jeg gør ikke, Jeg har haft en kæreste med barn, Det gør jeg ikke igen,

  • #19   25. nov 2009 Inge Yvonne skal afsted på sådan et hjem for unge mødre, man må da håbe at det hjælper hende, for hjælp skal hun da have!

  • #20   25. nov 2009 Daniel - der skal nok være nogen der vil have hende, min kæreste gik ind i vores hvor jeg havde et barn .. og han siger det er det bedste han har gjort ?

  • #21   26. nov 2009 Daniel:

    Bare af nysgerrighed -hvorfor ikke? hvad gjorde at du ikke ville gøre det igen?


  • #22   26. nov 2009 Det er der da mange mænd der vil, min mand havde sagt til alle han aldrig skulle finde sig en med børn men jeg havde to børn da jeg lærte ham at kende og han har bare taget den rolle som pap far super flot og i dag har vi da en skøn knægt sammen som han siger han har 3 vidunderlig børn og han vil aldrig undvære en eneste af dem.

  • #23   26. nov 2009 BETINA - lige netop, min kæreste er en fyr som man heller ik vil tro vil gå i forhold med børn, men det gjorde han sku, og han er så glad for det .. og det samme er jeg. men elsker man moren tager man os dem med i det smiley

  • #24   27. nov 2009 Ungen blev sat foran tvet med det samme han kom fra børnehave, Han kom kun ud og lege når jeg var der, på legepladser, hun kunne slet ikk styre ham, og jeg ville så gerne gøre det godt for ham, men det måtte jeg ikk blande mig i, Han var 5 år gammel kunne ikk sige noget udover sit eget navn og små sætniger, han tissede og lavede stadig i bleen, .. jeg var så ked af den måde han blev behandlet på,, jeg afleverede ham i børnehave og hentede ham, Børnehave pædagogerne roste mig, for han sagde tit mit navn og snakkede om mig, så godt som han nu kunne og han glædede sig altid,

    Moderen og jeg kunne ikk rigtig enes tildels fordi drengens far var i billedet konstant,, og tilsidst kunne jeg ikk holde det ud mere


Kommentér på:
De unge mødre idag

Annonce