{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.935 visninger | Oprettet:

Citater fra DUM {{forumTopicSubject}}

Så der var en der havde lagt nogle ind, så her har jeg også lige nogle smiley

"Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for"

"Vi spiser ikke grønsager."
"Der er ingen grønsager i vores køleskab. Hvis der er, er det en fejl!"

Jeg er jo ikke dummere end jeg er" - Nadja

"Jeg vil gerne afslutte min 10. klasse, så har jeg i hvert fald noget at falde tilbage på" - Malou Stella

"Tanken om at Lukas får det rigtige, den ligger der egentlig ikke" (Peter om sin søns ernæring)

Peter fra Amager: "Jeg har lade mig fortælle at sådan en væg kan sættes op på en dag"

"Begge vores forældre røg under graviditeten og vi fejler ikke noget" - Bente

"Det vil ikke være fedt hvis jeg er gravid igen, men vi gider ikke rigtig bruge det der præva.. øhh.. prævantion eller hvad det nu hedder"...

"Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert"

"Hvis du ikke gider lave kartofler, så gider jeg fandme heller ikke lave sovs"

"Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter"

"Ja lægen sir jo jeg burde stoppe med at ryge. Men det lytter vi ikk til, vel Pjevsen?"

"Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemt at tage mine p-piller!"

Sagt af Kristina Landin fra Gjerlevs mor: "Det er jo spændene, om det bliver en lille chokoladedreng..."

Ann Beths mor pustende og stønnende udbryder: "Du skylder mig en flaske vodka" - lige da hendes barnebarn ser dagens lys..

"Jeg ved ikke hvad økologi står får - og det smager sikkert også dårligt!"

Mia Maja fra de helt tidlige afsnit, der fortalte at hun var så langt nede at hun enten kunne blive gravid eller begå selvmord.

"Hvis det er godt vejr, kunne jeg godt finde på at gå udenfor".

"Bare fordi man er på kontanthjælp, så kan man ikke låne 1 mio i banken..."

"Lukas får jo en masse grønt i børnehaven..Lidt for meget endda!"

"Vi har da overvejet at jeg skulle stoppe med at ryge, men nu har jeg jo røget hele graviditeten, så jeg har jo allerede skadet barnet"

"Jaaah... Man kan vel sige jeg jeg har været lidt let.. Og hoppet fra pind til pind..."

"Nu må den også godt snart komme ud, jeg kan jo ikke engang gå til bango mere"

"Der er et hus, vi godt kunne være interesserede i her. Det er på 116 kvm og med et grundareal på 861 kvm. Det koster godt nok 1.3 millioner, med 72.000 i udbetaling. Så kunne jeg bare låne de 72.000 i banken og de sidste låner man jo bare i det, der hedder en kreditforening i banken. Men jeg vil nok alligevel ikke eje noget, for hvis der er noget der går i stykker skal man selv lave det..."

"ku' egentlig godt tænke mig at blive frisør, men det er bare sådan en lang uddannelse med et lille barn. Så har jeg overvejet at blive delfin-passer.... Det er bare.. Mig og engelsk vi er bare ikke rigtig like this!!(krydser fingrene)"

David: "Can we pay with Danish money?"
Restaurantindehaveren: "Danish money? Euro?"
David: "Yes, yes!"
...og efter de har spist, finder han ud af at de altså ikke ta'r danske kroner i Tyrkiet

"Er det stelnummeret??" (vennen om flyafgangs-nummeret).
"Jeg har altid troet, at Tyrkiet og Tjekkiet lå tæt på hinanden, fordi de ligesom lyder ens" (Bente gætter på, hvor Tyrkiet ligger).
"Jeg ved godt, hvor Tyrkiet ligger, men jeg kan bare ikke lige huske det" (David brillerer).
"Hvis man kan få paella, skal jeg tage noget med hjem til min mor" (Bente har styr på det tyrkiske køkken).

"Du skal ta´dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest"
Sagt af bekymret mor, til datter der ikke vil ta´sin p-piller

"Der hvor kongen kommer ind, kommer prinsen ud" klassecitat fra Louise fra Koldings mor

"Hvis de tar mine børn, så begynder jeg at drikke en flaske vodka om dagen igen"

"Det er lidt svært for mig, at skulle ud at arbejde... Det eneste jeg dur til er jo at være gravid..."

"Folketinget, sådan et har vi da os' i Aalborg"

Louise: Hvor kommer lillebror fra?
Sebastian: fra tisserkonen
Louise: og hvad spiser lillebror?
Sebastian: mælk...
Louise: hvor kommer mælken fra?
Sebastian: tisserkonen!

David skal købe et par Louis vuitton sandaler til Bente da de er i tyrkiet og skal prutte prisen ned fra 25 tyrkiske lira til 20 tyrkiske lira, for som David sagde: "Det er jo kvalitet"!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citater fra DUM
Kommentér på:
Citater fra DUM

Annonce