{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

S
S
Tilmeldt:
26. maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 38 Svar: 237

At tabe sig hurtigt {{forumTopicSubject}}

Ja, hvordan taber man sig sådan rimelig hurtigt?? Jeg står og skal til en fest her om lidt over en måned og ville meget gerne smide nogle kilo inden da.. Indtil nu har jeg smidt 3 kg siden august, det er ikke helt hurtigt nok for mig..
Nogen idéer?
Jeg frabeder mig venligst foredrag om hvorvidt det er usundt at tabe sig så hurtigt, det er jeg i forvejen godt klar over, men vægten går forud for fornuften i dette tilfælde.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At tabe sig hurtigt
  • #1   7. okt 2009 begynd at amme smiley har tabt 14 kg siden den 12. sep. og tog kun 6,5 kg på i graviditeten smiley ellers er motion nok bedste råd

  • #2   7. okt 2009 Blev mor.. Vildt nok.. Måske jeg kan aflaste dig et par timer om dagen? smiley

  • #3   7. okt 2009 Der er noget der hedder suppekuren hvor man skulle kunne tabe sig rimelig meget på kort tid.. Ved ikke om den virker, har ikke selv prøvet den, men har hørt den skulle være effektiv.

    Ellers kan eg kun råde dig til at løbe, det var virkelig godt for mig, jeg tabte 14 kilo på 3 mdr ved at løbe og spise rigtig meget frugt og grønt :o)


  • #4   7. okt 2009 hehe smiley

  • #5   7. okt 2009 hejsa sult dig selv smiley . ejj , spis morgenmad inden for 30 min når du vågner noget der sundt , ægble fx mørkt brød eller noget , også spiser du hver anden time frugt kun en ting . også til aftensmad spiser du noget let uden sovs og som ikke feder voldsomt og spiser ikke mere resten af dagen helst ikke spise efter 19 .. plus du skal nok lave noget motion hvis du vil undgå motions center så gå en time hver dag eller løb en halv time , dette burde virke 100% dette er den slankekur som er hurtigst og bedst af alle , ved du spiser hele tiden holder forbrændningen igang og hvis du så går en time hverdag lover jeg dig det gir resultater .. smiley

  • #6   7. okt 2009 Jeg laver en smoothie om morgenen.. Med flydende sødemiddel og ren vanillepulver (kan fåes i Irma, og andre specialbutikker.)

    Et eller andet banan, gulerødder e.lign til mellemmåltid.

    Steger noget kyllingefilet til frokost (Den mængde der gør dig mæt) Kog/Steg/bag nogle grønsager til.

    Et eller andet let til mellemmåltid igen.
    Gerne smoothie

    Og så kylling eller andet fedtfattigt kød til aftensmad, med grønsager.

    Smoothie om aftenen for at tage evt sukkertrang
    __________________________________________

    Ingen kulhydrater:
    Pasta
    Ris
    Kartofler
    Majs
    osv.

    Dette er ingen speciallavet kur eller noget, bare noget jeg synes lyder godt.
    Men nøgleordet er : Minimum fedt, olie, nødder, rosiner og andet der indeholder fedt og olier..
    Fedtfattigt kød. Masser af gode(Gerne de grønne grønsager - Bønner, rosenkål, spinat, blomkål)

    Masser af væske
    Og så HOLD VED ! Ingen slik, kager, kartofler osv...
    Så hellere lynsteg noget kylling eller lav en smoothie hvis du trænger til noget hurtigt...

    Motion oveni er en ekstra bonus smiley

    ________________________________________________

    Det har virket kanon for mig !
    Når jeg følger denne hjemmelavede kostplan så har jeg tabt mig 2 kg om ugen (Har også en del at tabe af)


  • #7   7. okt 2009 hvordan kan man tabe sig ved at amme?

  • #8   8. okt 2009 Kat - hehe ej hvor synd du ikke "har" noget tilbage smiley Troede ellers du var ret "storbarmet" IKKE fordi jeg holder øje med sådan noget smiley hehe..

    men har du så tabt dig af motion og sådan eller smiley


  • #9   8. okt 2009 hehe okay smiley

    ej hvor godt - hvor meget har du så tabt dig?


  • #10   8. okt 2009 Kat- ej det lyder squ rigtig lækkert smiley hehe..
    du må da lige smide billeder ind af det rum så vi kan se det smiley


  • #11   9. okt 2009 arrrrj hvor trælst altså! kan jeg godt forstå.. ellers så smid et fotoalbum herinde smiley

Kommentér på:
At tabe sig hurtigt

Annonce