{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til alle
  • #1   30. sep 2009 godt nok har jeg ikke selv kærekort *g* men havde nok kørt tættere på for at se hvad som var i gære. Har sikkert set for mange film hehe så kunne jo være der var nogle slemme folk som havde gang i noget evt stjæle biler osv smiley

  • #2   30. sep 2009 Puhh den er svær...
    et afhænger nok også af om jeg var alene hehe men tror jeg ville stoppe med låste døre og rulle vinduet lidt ned hehe


  • #3   30. sep 2009 Ja normalt ville jeg nok standse, men husker for et par år siden hvordan en mand blev overfaldet fordi han standsede for at hjælpe nogen der holdt med katastrofeblink på.. Det er forfærdeligt, man kan ikke længere hjælpe andre fordi det hele sådan er gået amok...
    Siden dengang har jeg ikke standset og synes det er forfærdeligt at man ikke gør det...


  • #4   30. sep 2009 mig og manden stod og stoppet biler mandag aften da 3 biler var stødt sammen. der havet holdt en bil i den ene side uden lys og en i den anden side med trailer også uden lys, der var så kommet en firhjulstrækker med lidt for meget fart og skubbet den ene bil 40 m ind i grøften. der kom 4 ambulancer og politibiler.. de fleste stoppet men mange var vi henne for at be dem vende om og køre andre veje

  • #5   30. sep 2009 Ja, jeg ville gå ud fra at de to mennesker stod og blinkede for at advare om ulykken der var sket forude med lastbilen, så jeg ville sætte farten ned og køre langsomt forbi. Kommer dog nok også an på hvordan de to mennesker ser ud. Havde de blod løbende ned i ansigtet ville jeg nok stoppe.

  • #6   30. sep 2009 Jeg ville køre vidre.. Min far er lastbil chaffør og han har fortalt for mange beretninger til at jeg turde stoppe..

  • #7   30. sep 2009 Jeg kører altid videre, når jeg kører selv... Jeg tør simpelthen ikke.. Det skulle da undtagelsvis være nogen man kender, men ellers ikke...

Kommentér på:
spørgsmål til alle

Annonce