{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

Hvem læser til sygeplejerske? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan se at der er meget stor variation i lønnen for sygeplejersker. Så nu er jeg lidt nysgerrig hvis du er uddannet sygeplejerske;

Hvad er din månedsløn eksl/inkl tillæg og antal timer?

Hvor er du ansat?

Har du efteruddannelse?

Er du glad for jobbet?

Sidst, men ikke mindst (uanset om du er i gang eller færdig) - har du været glad for uddannelsen ? Og hvor læste du ? Uddyb gerne!

Havde du barn ved siden af uddannelsen ? Hvis ja hvor gamle og hvordan hang det sammen ?

Jeg har selv været i gang med uddannelsen for tre år siden, men måtte stoppe pga. en bilulykke hvor jeg brækkede noget af ryggen, men har nu besluttet at søge ind igen.

Tak til jer der gider svare på mine mange spøgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem læser til sygeplejerske?
  • #2   7. sep 2009 Hej
    Jeg er uddannet fra sygpl skolen i Vejle årgang 2004. Ingen børn imens, var glad for det.
    Har siden arbejdet som operationssygeplejerske og har speciale rettet uddannelse i operationssygepleje fra 2007.
    Grundløn på ca 22000 kr og årligt tillæg på 20.000 kr pga speciel kompetence.
    Tillæg på yderligere ca 4000kr i måneden.
    Så alt i alt ca 27.000kr månedlig før skat.
    Kun dagvagter og evt. tilkald nat ved evt. re-operation.
    Ja er glad for jobbet, operationsgangen er min rette hylde smiley


  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #3   7. sep 2009 Jeg er ligesom Louise også færdig som sygeplejerske januar 2010.
    Lønnener vist blevet oplyst flere gange..
    Jeg har ingen børn nu, vil vente til uddannelsen er i hus, og så skal jeg lige have et job, og arbejde lidt, før vi starter på projektet..


  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #4   8. sep 2009 Louise - så lige du overvejer anæstesispl. Det overvejer jeg også.. Men ved ikke om det bliver for kedeligt, skal derfor i valgfag i anæstesien, og finde ud af om dette er noget for mig..

  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #5   8. sep 2009 Jamen det der tiltaler mig er helt klart også det akutte, så hvis det er på OP-stuer hvor alt er planlagt, er jeg bange for det kan blive for kedelig. Men ser frem til at få det prøvet af, ja og det kan jo ændre sig, når først man kommer 'rigtig' ud på arbejdsmarkedet..

  • #6   8. sep 2009 Ja jeg vil godt tilslutte mig at der MEGET hurtigt kan opstå problemer for anæstesien selvom dagen program er planlagt. Uha. Det oplever vi da jævnligt, man ved jo aldrig hvordan pt. "opfører" sig.

  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #7   8. sep 2009 Nej nej misforstå mig endelig ikke.. Det mener jeg skam også der kan. >Men jeg skal på et privathopital, hvor alt er meget planlagt, og de stiller store krav til folks blodtryk inden OP, Og der er jeg måske lidt mere, at der gerne må ske meget..
    Men selvfølgelig kan der hurtig ske noget med blodtryk osv..


  • #8   8. sep 2009 Ja alle vores operationer er også planlagte og der er meget høje krav til folks almentilstand og BMI mv, og alligevel...
    Forstår godt hvad du mener.... men tror bestemt mine kolleger synes de har nok at se til smiley
    Der sker også at vi må have pt. til akut re-operation pga blødning mv.


  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #9   8. sep 2009 Okay, godt Du forstod, for var ikke ment sådan, sm det måske lød smiley
    Men jeg glæder mig rigtig meget til mit valgfag, for har villet være anæstesispl i 5 år, så er meget spændt på hvordan det er...


  • #10   9. sep 2009 Ja håber det er det du forventer, så du kan følge din drøm!
    Valgfag...hmm, må være noget nyt, det havde vi ikke for 5 år siden..


  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #11   9. sep 2009 Det håber jeg virkelig også det er. Glæder mig helt vildt.. Ved ikke hvor længe det har eksisteret. Men på 7 sem. er vi først i skole, og efterfølgende ud i 2 valgfag på 14 dage, (kan også være teoretisk) - og så starter bachelor efterfølgende.. Men glæder mig rigtig meget til mine valgfag..

Kommentér på:
Hvem læser til sygeplejerske?

Annonce