{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Barnedåb {{forumTopicSubject}}

Hej har brug for lidt råd.
1: kærestens forældre er skilt og hans mor har fået ny mand, hvilket går hans far meget på (selv om hans mor og nye mand nu har været sammen 9 år) tænker bare hvordan sætter man dem bedst, de vil begge sidde tætteste på min kæreste, (men regnede endelig med jeg skulle side på den ene side af kæresten:-)

2: min mor skifter kæreste hele tiden men har nu været sammen med den samme siden februar, han er dog en mærkelig snegl, hvad gør man lige skriver man hans navn i også eller (kan jo være de ikke er sammen til barnedåben?)

3: har ikke haft kontakt til min far i 4 år, men kunne jo virkelig godt tænke mig han lærte sit barnebarn at kende. Kan ikke helt finde ud af om jeg skal sende inbydelse til ham eller ej? - kontakten stoppede pga min far meldte min kæreste for noget han ikke havde gjordt så min kæreste blev anholdt på sin arbejdsplads, efter en masse halløj med politiet blev han så frikendt og har siden ikke snakkede med min far.
(kæresten siger det er mit valg om jeg invitere ham).

4: Kan man godt tillade sig kun at invitere to hold venner med til barnedåben? Det er for jeg har en rigtig god venninde som ahr været der for mig dag og nat de sidste 4 år og vi har et hold fælles venner som vi ofte kommer sammen med. Men så er der bare alle de andre nogle ser man et par gange i mdr. andre ser man ikke rigtig (pga skæve arbejdstider , dog skriver de tit og hører hvordan det går. Syns det er svært hvem man lige skal invitere. Vil nogel venner blive skuffet over andre er inviteret`??

Hjælp... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barnedåb
Kommentér på:
Barnedåb

Annonce