{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Line S
Line S
Tilmeldt:
18. nov 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Thor, Lene, Robert, Valdemar, Ditte, Bertram, Chris, Simon og søren er desværre opbrugt :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har en masse dyr (bor på gård), og de har alle almindelige navne. hvilket folk altid griner af:
feks har jeg en masse høns, kaniner og køer med navne. Ja de har alle navne:
Bl.a. Thor, Lene, Robert, Valdemar, Ditte, Bertram, Chris, Simon og søren osv. (nogle af dyrene har endda haft deres egen blog. hahahaha. bare kald mig bims.)

Men nu hvor jeg er gravid så har jeg faktisk opbrugt alle mine gode navne til dyrene (har sammenlagt omkring 30 dyr med navne)

Men tænker også et lidt mere specielt navn til mit barn. Feks. cirkeline... selvom det vel plejer at være dyrene man giver sådanne navne. og skal også lige varsel barnets far i god tid da han er lidt konservetiv.

Men hvad er der af gode forslag til navne. Gerne lidt specielle også? Eller måske en blanding så det kunne vlre noget ala Cirkeline Marie



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thor, Lene, Robert, Valdemar, Ditte, Bertram, Chris, Simon og søren er desværre opbrugt :D
Kommentér på:
Thor, Lene, Robert, Valdemar, Ditte, Bertram, Chris, Simon og søren er desværre opbrugt :D

Annonce