{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.311 visninger | Oprettet:

Voksi vs. SleeBee?? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil jo gerne have en voksi pose i stedet for en lift men så kom jeg i Bilka og så de her SleeBee poser som jo er en del billigere.

er der nogen der har erfaring med SleeBee posen? og er den lige så god som den originale voksipose?

vil bare ikke give 1400 kr mere for den originale hvis der alligevel ingen forskel er. Men det ved jeg ikke om der er, er der det? er det mærket jeg betaler for eller ER den virkelig bedre?
skal bruge den både sommer og vinter.
Jeg skal jo føde i februar hvor det er ret koldt men det bliver jo hurtigt derefter marts , april og maj, så vil ikke have en jeg kun kan bruge 2 mdr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voksi vs. SleeBee??
  • busk 4
    busk 4 Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #1   31. dec 2008 hej jeg har en slee bee og er rigtig glad for den..
    Sønnen har for tiden strømpebukser,trøje,hue og handsker på og begge dyner i posen :o)


  • #2   31. dec 2008 Vi havde en til vores datter da hun var lille også købt i Bilka og har også købt en til vore søn som vi bruger nu, de er super gode og vi er så glade for vores. Og ungerne behøber ikke pakkes ind i kæmpe flyverdragter osv. når de ligger i den og sover. En fleeceheldragt (du ved hvad jeg mener ikke?) det er faktisk nok til at holde dem varme. Er sikker på du bliver glad for den og som du siger det er mange penge man kan spare ved at købe den der. Du kan i øvrigt til sommer lave den om så den er med sommerdyne så piller du bare den ene af dynerne ud af den og vupti. :o)

  • #3   31. dec 2008 lillemanden fik en i julegave af sin farmor. jeg syntes den er go. ,lige sp god som den dyre..

  • #4   31. dec 2008 Jeg har en DuniDuo og en sleebee og jeg syntes der er stor forskel...

    Min DuniDuo kan jeg selv bestemme hvor meget "dyne" han skal have på der er 2 dyner med en sommer og en vinter og ligger man begge i en super varm og god dyne til de kolde tider....

    Syntes at sleebee´n mangler det at kunne skifte dyner smiley

    VH Rikke


  • #5   31. dec 2008 Jeg har voksi og nøj hvor er jeg bare glad for den.. Den har ulddyne indeni, det mener jeg ikke at de andre har... Jeg købte min lidt brugt på qxl til 350,- inkl vinter og sommerdyne..

  • busk 4
    busk 4 Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #6   1. jan 2009 Rikke T der er 2 dyner i min slee bee

  • #7   1. jan 2009 jeg har både voksiposen og så havde jeg en roxanne pose.. jeg syntes de var lige gode begge 2. hun bliver holdt varm i dem begge og det er jo det vigtigeste..
    jeg har så købt begge brugt..
    og har aldrig hørt noget dåligt om slebee posen..

    så jeg syntes du skal vælge det din pung har råd til og den du bedst kan lide af desing;-)


Kommentér på:
Voksi vs. SleeBee??

Annonce