{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.437 visninger | Oprettet:

Jaric W
Jaric W
Tilmeldt:
23. dec 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70

Babyalarm med to sendere? {{forumTopicSubject}}

Kort og godt, er det muligt at købe en babyalarm med to sendere? Har en datter på 21 måneder, og lillebror på vej om nogle uger, og jeg skal have alarm på begge børn. Havde håbet at kunne købe to sendere, og nøjes med een forældreenhed. Men findes der nogen mærker, hvor dette er muligt? Prisen er underordnet, bare de virker!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Babyalarm med to sendere?
  • #1   15. nov 2014 Jeg ved ikk om der findes en med to sendere men eller prøv undersøg om man kan købe en brugt af samme mærke også kode kanaler ind i hinanden måske"

    Ved ikk om det kan lad sig høre ellers kan man også bruge app s og smartfons som alarm.

    Ellers må i prøve forhøre jer ved baby butikker..


  • #2   15. nov 2014 Det kan neunate - http://www.babyudstyr.dk/shop/ekstra-babyenhed-til-1208p.html

    Ville personligt nok selv hver en tid have to modtager og to afsender smiley


  • Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #3   16. nov 2014 Tak for svar negge to smiley ejer ikke en smartphone.
    Har neonate, men andet mærke. Må ud og investere smiley

    SSP hvorfor dog have to sendere OG to modtagere?


  • #4   16. nov 2014 Jeg har oplevede at naboens gik i min modtager og fjernede min knægts. Ville personligt ikke stole på det. Men det er jo min mening smiley

  • Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #5   16. nov 2014 Haha, jeg har min kirke lige overfor, en mark bag huset, teenagebørn på den ene side og en syvårig på den anden. Ingen naboer med abbyalarmer i miles omkreds smiley

    Alarmen til den ældste er også kun, fordi jeg er pyllermor, og fordi hun som astmabarn ind imellem kræver ekstra overvågning ifm. hosteanfald. Men tak for link, jeg må få købt nogle nye neonate.


Kommentér på:
Babyalarm med to sendere?

Annonce