{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

1 års fødselsdag? Hjælp legetøj (: {{forumTopicSubject}}


Hej BG (:

Nu bliver min datter 1 helt år, om 2 måneder .. VILDT !! Men sagen er så den, at bedsteforældrene begynder at spørge efter ønsker, da de skal ud og rejse osv. ..

Jeg sidder så og laver ønskeseddel nu, og så kan der jo komme mere på med tiden, og indtil videre har jeg:

- Wheeley Bug
- Bobles fisk
- Dukkeseng
- Dukker + tøj dertil
- Tilskud til børneopsparingen
- osv.

Men mit spørgsmål er så, hvad ønskede i jer til jeres PIGER helst, da de fyldte et år?? Jeg tænker lidt at vi skulle give et legekøkken med udstyr, men ved simpelthen ikke om det er for tidligt??

Så har i nogle forslag, som har været et hit ved jeres børn i den alder??

Og der er jo "kun" 4 måneder til juleaften, efter hendes fødselsdag, så det behøver ikke være noget hun først kan bruge senere, men det skal samtidig helst være noget hun kan have fornøjelse af et stykke tid (:

Tak for svar smiley

Knus Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 års fødselsdag? Hjælp legetøj (:
  • #1   11. jun 2011 altså lege mad, gryder osv. har været et hit her (dog en dreng) smiley siden hav var lidt over 1 år ... der var en laaang periode, hvor han ikke lavede andet ...

  • #2   11. jun 2011 maya fik stableklodser, put i hulkasse, lidt tøj, penge til opsparing, gå/ kørebil

  • #3   11. jun 2011
    Mor til William - Ja, havde også tænkt at hun skulle have små gryder, lege porcelænsstel, madvarer (i stof tror jeg) .. Men vil jo bare være sikker på at det er hensigtsmæssigt, nu hun stadig putter alting i munden, (dog ikke så meget som tidligere) - Men så har vi det jo, til hun begynder at lege rigtigt, og gå rundt med tingene..

    Nadia - Ja, det har jeg også skrevet på (: Og har valgt IKKE at ønske mig tøj, da jeg kun selv vil købe det.. Og vores datter har ALT for meget i forvejen..


  • #4   11. jun 2011 undskyld jeg lige blander mig men tak for linket til en god side:)

  • Lina C
    Lina C Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 18
    #6   20. jun 2011 Har en datter på 1½, og her har legekøkkenet bare været et hit, siden hun var 9 mdr, og begyndte at gå... Hun er dog først for et par måneder siden begyndt for alvor at "lave mad" når hun leger... Tidliger var det mest, tage alle hendes køkkenting(gryder, tallerkener, kander, kopper og plastik mad) op af kassen, og stille det op på hendes komfur... Hvorefter det hele blev flyttet over på et trappe trin, og opstillet pænt.. og så blev det ellers flyttet tilbage igen. En leg der kunne gå rigtig lang tid med.

    Så kan klart anbefale et legekøkken.

    Vores datter fik en masse bøger i 1års fødselsdagsgave. Det var et hit. derud over er hun glad for at lege i sandkasse, lege med musikinstrumenter, og så har hun en lille plastik "massiv kasse formet" bondegård, fyldt med knapper af dyr som spiller dyrelyde når hun trykker på dem, hun går meget op i at sige dyre lyde.

    Ellers er der:
    Dublo
    Bamser
    V-smile baby
    telefon(plastik selvfølgelig)
    balance cykel
    bondegårds dyr


Kommentér på:
1 års fødselsdag? Hjælp legetøj (:

Annonce