{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 hjulet cykel
  • #2   13. jul 2008 Winther....... de gode gamle 3 hjulede med lad..... først var de bare røde... så blev de multi fler farvet og nu osse lyserøde og lyseblå.....
    rigtig god cykel som lever lænhe smiley


  • #3   13. jul 2008 anja koster de ikk 900kr de winther? det er jo fordi hun bruger en nok i ca. 1 års tid og derefter skal hun igen have en ny cykel og den har jeg set den hun skal have og den koster en del penge, så ville nu ikke give 900kr for en cykel hun kun bruger i ca. 1 års tid. men ja har hørt de er gode.

  • #4   13. jul 2008 mascha er der ikke lad på den i jem og fix?

  • #5   13. jul 2008 de koster 399 i br ...........og den i jem og fix er da med garanti ligeså fin..... det kommer jo an på hvad man er til se jeg købte en til min d 1 og hun er 10 nu og den lever endnu til mit 3 barn og er faktisk stadig pæn... men dem fra jem og fix og gode det ved jeg kender flere der har købt dem smiley

  • #6   13. jul 2008 okay troede de var dyrer men det har de sikkert været engang kunne være jeg skal forbi fætter BR men synes bare aldrig man har set dem der inde når man bare har gået rundt der.

  • #7   13. jul 2008 nej det er osse rigtig...... de har dem nogen gange stående bagved......det afhænger af hvor stor butikken er...... jeg har lige købt en rød i dåbsgave til en veninde og den gav jeg 399 for d 12.06 i år... kiggede lige på bonnen hehe

Kommentér på:
3 hjulet cykel

Annonce