{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Et røverkøb :D {{forumTopicSubject}}

Ville bare lige fortælle at jeg har fundet os en barnevogn til 500 kr. og man kan næsten ikke se den er brugt.. smiley
Selvfølgelig skal den vaskes og ordnes, men er bare så super glad for mit køb. Mit spørgsmål her til er så bare:

Tror i på at det bringer uheld at have den stående og hvem havde i den stående hos?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et røverkøb :D
  • #1   11. apr 2009 Vores barnevogn står da i stuen herhjemme, men vi tror virkelig heller ikke på alt det overtro.

  • #2   11. apr 2009 Skal måske lige siges at ind til videre har det da ikke givet os uheld, lillepigen har det helt fantastisk og alt er helt perfekt.

  • #3   11. apr 2009 Dejligt at høre... jeg ville allehelst have min stående her hjemme, men alle omkring mig siger uhh nej jeg må da ikke have den stående... smiley

  • #4   11. apr 2009 Jeg har også hørt det fra nogle, men har bare valgt at grine af det. Jeg er glad for den er herhjemme, da jeg så ved den står godt og sikkert.

  • #5   11. apr 2009 jeg har en mor der er meget overtroisk . Hun var ogsaa overbevist om , at fanden var los , hvis barnevognen stod her inden jeg fik min datter.Al det blev gjort til skamme. Havde barnevognen staaende og syv / ni/ tretten, saa er der intet sket.

  • #6   11. apr 2009 vi havde også alt stående hjemme... alt det overtro - noget være noget..

  • #7   11. apr 2009 Linda b. Hi hi ja ikk?

  • #8   11. apr 2009 hehe tror nu ikke på alt det overtroes ting...

    vores barnevogne står da også der hjemme.

    og natten inde vi skulle giftes sov vi da i samme seng... smiley hehe

    så tag du bare barnevognen hjem det sker der intet ved... smiley


  • #9   11. apr 2009 Vi havde ikke barnevognen hjemme, den stod hos mine forældre, det samme med vuggen, den stod hos min farmor..

  • #10   11. apr 2009 andrea... Jeg må være anti-overtroisk. hvis jeg ser en stige - ja så må jeg bare gå under den.
    Og den med en sort kat der krydser vejen? den er jo nok på vej et sted hen og kan da slet ikke gøre for den er sort, synd at der hviler sådan en 'forbandelse' over dens farve.

    Nogen har lige frem påstået at det er derfor bettefisen har været indlagt de 3 gange og stadig har åben indlæggelse - fordi vi tager så 'let' på de ting... HELT ÆRLIGT.

    Ser altså ikke ned på folk der er overtroisk, det er i lige så meget deres ret / holdning og det skal de have lov til.


  • #11   11. apr 2009 Jeg er ikke overtroisk smiley

    Hvis babyen fejler noget, så vil der ske noget uanset om man har tingene stående eller ej smiley

    Vi har fået/lånt en barnevogn af min bror og hans kæreste som kun har været brugt af min nevæ, dne er stilt op og klar..

    Sengen har svigerfar købt er stilt op og redt smiley

    Vi har faktisk alt hjemem undtagen en godkendt autostol *g*


  • #12   11. apr 2009 Jeg har vores til instution til og stå her hjemme.. Men den nye har jeg stadig væk til og stå ude i butikken..
    Sengen har jeg ikke hentet endnu men den skal hjem i næste uge.. Skal have malet børneværelset i morgen(Søndag).
    De "kloge" siger at man gerne må have den til og stå hjemme bare at man ikke redder den op.. (sengen og barnevognen)


  • #14   11. apr 2009 Linda b . Samme her . Tror ogsaa bare jeg skal gore tingene , til trods for min mor siger , at det bringer ulykke / tror nasten det mere er en provokation for min side , naar jeg syntes hun bliver lidt for hys med den over tro.

  • #15   12. apr 2009 Dejligt at høre at i er mange der har den stående... jeg er ikke meget for at skulle aflevere min, for så kunne jeg ikke pusle lidt om den! Den er nok mere af pladsmangel, jeg bliver nød til at overgive mig, da vi skal til at bygge om nu smiley

Kommentér på:
Et røverkøb :D

Annonce