{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.279 visninger | Oprettet:

Babysikring i hjemmet {{forumTopicSubject}}

Vores datter er over alt for tiden, hvilket vi nyder i fulde drag.
Men hun er også i den nysgerrig alder (1,5 år) så hun går i alle skabe og skuffer.
Vi er igang med at finde nogle babysikrings ting til skabe, skuffer og døre så hun ikke smækker en dør og klemmer hendes fingre.

Hvad bruger I, er der noget der er bedre end andet og er der noget man skal holde sig fra?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Babysikring i hjemmet
  • #1   3. jan 2016 Ingenting. Vi har aldrig sikret noget herhjemme, men tilgæld holdt øje og stoppet hende i tide. Det andet tror jeg bider en i måsen. smiley

  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #2   3. jan 2016 Vi har kun haft lås på det skab, hvor vi havde rengøringsting i.

  • #3   3. jan 2016 Pernille vi har et stort hus og der er skuffer og skabe i alle rum, da jeg er alene med hende 98% af tiden er det svært at stoppe hende i tide, desuden vil hun ikke høre andet end et nej konstant hvis ikke der kommer lås på (hvilket jeg syntes er mere træls for hende enden lås)
    Hvis der er lås på, opgiver hun ret nemt og så problemet er løst. Kan ikke helt se hvordan det kan bide mig i måsen senere hen???


  • Lena P
    Lena P Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 20
    #4   5. jan 2016 Vi havde låse på samtlige skuffer og skabe da Freya var lille. De blev pillet af da hun blev 2,5. Hun opgav hurtigt at forsøge når der var lås på, så det virkede super godt. Hun er 4,5 nu og er ganske velfungerende smiley
    Nu har vi én på 1,5, som er meget værre. Låsene kom på igen og han mistede hurtigt interessen. Han forsøger i ny og næ, men opgiver.
    Vi forsøgte med de billige fra IKEA og de virkede ikke. Freya kunne rykke hårdt og åbne. Vi købte de dyre låse fra Babydan, til 60 kr stykket. De er i brug til barn nr 2 og holder!


  • #5   5. jan 2016 Puha det bliver sgu dyrt. Men så må det være sådan. For det er godt nok belastende for alle parter at hun konstant får et NEJ når hun er igang med at åbne et skab (hvis vi når at fange hende i det inden det er tømt haha)

    Hedder de noget bestemt dem I har?


  • Lena P
    Lena P Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 20
  • Lena P
    Lena P Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 20
    #7   5. jan 2016 Fandt lige dem her og synes de virker ok
    http://www.babytorvet.dk/shop/skuffe--og-skabssikring-1696p.html


  • #8   5. jan 2016 Dem har jeg set på kan jeg se. Hvad med startpakken, er det også god kvalitet? Ellers skal vi ud og købe 30-40 stk til skuffer og skabe og det bliver en meget dyr løsning smiley

  • #9   10. jan 2016 Fordi jeg tror på at indlæring er vejen frem og i har vel ikke planer om have lås på skabene til hun blir 12? smiley

  • #10   11. jan 2016 Det er jo kun en kort periode hvor det er spændene at åbne og lukke skabe - men opdragelse er jo en videnskab og der er sjældent to mødre der er ens. Jeg tror vi gør det rigtige for os selv og vores barn ved at forhindre hende i at åbne de fleste skabe og skuffer smiley

  • #11   17. jan 2016 Også er det da bare det i skal gøre. smiley

  • Claus Toft P
    Claus Toft P Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Svar: 7
    #12   15. jun 2016 Vi bruger Reer's produkter til at børnesikre vores hjem.
    http://www.kinderlee.dk/bornesikring-af-hjemmet


  • Elisa N
    Elisa N Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #13   27. jun 2017 Hej.

    Jeg har både brugt dørstoppere fra Reer i skumgummi så døren ikke kan smække og de er ret billige. Derudover har jeg købt skuffe og skabesikring fra Baby Dan. Det har fungeret fint og det er pengene værd for at kunne slappe lidt af :-)!

    Jeg købte det hos Med24.dk fordi de har rabatter på Baby Dan og en helt kategori med sikkerhedsudstyr til hjemmet :-). Hvis du er interesseret så er det her: https://www.med24.dk/mor-og-barn/sikkerhed/sikkerhed-i-hjemmet

    Mvh Elisa


Kommentér på:
Babysikring i hjemmet

Annonce