{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan går det hos jer??
  • #1   13. okt 2014 Her går det fint nok igen. Døjer en del med nogle dumme plukveer. Blev indlagt da jeg var 29+5 fordi de var bange for at jeg var ved at gå i fødsel. Var indlagt i en uge hvor jeg fik lungemodner og vehæmmende. Det er heldigvis faldet til ro igen, men jeg skal være sygemeldt indtil barsel.
    Ellers går det fint smiley bettemanden er dejlig aktiv. Her er der 52 dage til termin og vi glæder os helt vildt!
    Billedet er taget i dag 32+4 smiley


    profilbillede
  • #2   13. okt 2014 Puuueha en forskrækkelse, men godt det gik i sig selv igen :)! Selvom vi gerne vil have dem ud, behøver det ikke være før de er klar! Rigtig flot mave og godt at du ellers har det godt og at han er aktiv smiley Men vores bettemand må nu gerne komme et par uger før, da vi snart ikke kan vente med at se ham mere! nogle aftener kan jeg slet ikke sove af bare sommerfugle i maven over snart at skulle se ham smiley haha

  • #3   13. okt 2014 Ja, det var noget af en forskrækkelse. Døjer stadig med et par plukveer om dagen som virkelig gør ondt, men sådan er det bare for mig.
    Ja, det er super skønt, men samtidig synes jeg det er begyndt at gøre lidt ondt når han møver rundt.
    Her er han også velkommen er par uger før smiley


Kommentér på:
hvordan går det hos jer??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce