{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej piger
  • #1   9. mar 2014 Hejsa - Ja det er det samme her, meget træt, og så svinger kvalmen meget, men også oplever jeg alverdens drømme, både fra det normale til de mere uhyggelige.

    Kan ikke huske de drømme fra min første gravidtet



  • Cecilie
    Cecilie Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #2   10. mar 2014 hej . Ømme bryster og oppustet mave, ingen kvalme heldigvis.

  • CHA CHA
    CHA CHA Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 85
    #3   10. mar 2014 Jeg havde lidt kvalme for et par uger siden, men har ikke mærket noget siden da. Udover, at jeg er komplet og aldeles smadret og kunne sove på alle tider af døgnet. Ret upraktisk, når man netop nu er inde i en periode med meget arbejde. Og så er jeg vokset to størrelser i BH, så jeg måtte på shopping forleden. Nu har jeg én BH, jeg kan passe......Jeg har også indimellem ligamentsmerter, men det er ikke så meget som lige i starten. Faktisk er jeg lidt bekymret over, at jeg ikke kan mærke så meget mere, for det er jo stadig en usikker fase....hvad tænker I? Går i og bekymrer jer, eller nyder I bare graviditeten? Det skal siges, at jeg er førstegangs-gravid i en sen alder...


  • #4   10. mar 2014 Min mand ville gerne jeg tester en gang imellem det giver ham ro, da stregen stadig er tydelig. Men jeg mærker heller ikke det vilde. Om en ugen skal vi ind og se hjerteblik forhåbenlig smiley

Kommentér på:
Hej piger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce