{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.083 visninger | Oprettet:

Hvor langt er i kommet? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, hvor langt er i kommet med at gøre klar til babys ankomst? Vi er først lige gået i gang i dag, manden er ved at samle kommoden til hans tøj og jeg har ordnet madrasser til seng og lift og har fundet nogen småting frem til at sætte på kommoden, tøjet og alt det der skal vaskes bliver vasket på onsdag, der kommer min mor og hjælper med det, det gjorde hun også med vores den store.
Efter vi er så småt er kommet i gang ja så syntes jeg det hele er blevet mere virkeligt, og at det hele kommer meget tæt på at vi skal være forældre til 2, der er lige over 6 uger til lillebror kommer til verden med kejsersnit.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor langt er i kommet?
  • #1   29. jul 2012 Jeg har fundet tøj frem og vasket det og det er det hele. Jeg er slet ikke metal klar til at den næste skal komme, baby måtte gerne blive derinde et halvt år mere.

  • #3   29. jul 2012 Det er da dejligt jeg ikke er ene om den følelse smiley jeg synes at nu er der kommet rimelig styr på drengene og de endelig sover om natten og er til at få i seng og jeg magter ikke rigtig noget og så er jeg alene om det hele. Så jeg kunne godt ha brugt mere af denne tid inden jeg skal begynde helt forfra.

  • #4   29. jul 2012 Her er alt stort set klart. Vi mangler at hente autostolen, og få kommunen ud og montere puslebord. Puslebordet stresser jeg ikke så meget over, det når vi nok, om ikk andet så når jeg har født smiley men det er også det. De første psr størrelser er vasket og lagt klar i kommoden, værelset er malet og klar til indryk. Har en del legetøj der lige skal sorteres efter "alder" men det er ogdå noget jeg vil gøre løbende. Så her er vi klar. Og glæder os super meget til lillebror/søs kommer til verden smiley specielt storesøster syntes det snart må være på tide spir ankommer smiley

  • #5   29. jul 2012 Puslebord og kommoden til juniors tøj er gjort klar. Jeg er netop startet med at vaske hans tøj i dag - mangler kun to maskiner smiley

    Betrækket til autostolen er vasket, og jeg skal ha vasket selve stolen ned her i aften. Vi mangler stadig seng og nogle småting. Og så har vi en helt masse hængepartier (såsom oprydning i skabe, sortering af papirer osv.), som vi gerne vil ha ordnet inden han melder sin ankomst smiley Jeg er så småt ved at gøre mig overvejelser ang. pakning af taske til sygehuset..


  • #6   29. jul 2012 Alt er købt hos os og værelset er klar, men der er ikke vasket tøj, sengetøj eller dyner og der er heller ikke fundet lift, vugge, legetøj osv frem.. Men altså jeg skal jo også have noget at lave når jeg skal på barsel om 14 dage ca.. smiley

    Desuden har jeg lidt "problemer" med at finde ud af hvad jeg skal gøre med hendes tøj når det så er vasket - for pulsebordet står på badeværelset og der er alt hans tøj, undertøj og nattøj i da han jo stadig får tør ble og rent tøj på derude.. Så kan ikke helt bestemme mig for om hans tøj skal ind på værelset også må vi tage tøjet med ud på badeværelset om morgenene når han skal have tør ble og vaskes osv..

    Hvad har I gjort med hensyn til puslebordet?



  • #7   29. jul 2012 pudsle pladsen er helt klar, værelset er ved og bli malet, så det sidste vi mangler er bare og samle alle tingene, så er vi klar når det er.. alt er købt hjem.

  • #8   30. jul 2012 Når da osse at blive stresset inden smiley jeg har vasket autostolen og fundet babytøj frem men endnu ikke fået det lagt på plads det venter jeg pænt med til storebror er færdig med sin ferie til smiley mangler osse at købe de sidste småting som jeg slet ikke kan overskue lige nu smiley har det på samme måde som flere andre skriver lige nu har jeg nok i den store for er bange for hans reaktion på den lille så der måtte godt være 10 uger endnu og så alligevel ku jeg godt bare tænke mig at den kom ud nu da jeg er ved at være rigtig træt af at ha det skidt smiley total dilemma her smiley

  • #9   30. jul 2012 Vi er i byggerod og baby får ikke sit værelse det første halve år (men det vidste jeg godt) Lige kommet fra ferie og skal hente puslebord sidst på ugen eller næste uge. Der er vasket 2 maskiner tøj. Mangler madras til vuggen. Aha tiden går stærkt og har lidt stress over det jeg skal nå... Og stod og tænkte i går... Mon jeg snart skulle pakke taske til sygehuset ogå pyha...

  • #10   30. jul 2012 vi er færdige med værelset og klar til Anna kommer til verden indenfor de næste 3-6 uger...


  • #11   1. aug 2012 Vi har også værelset klar, tøj klar, barnevogn klar, legetøj klar, hylder osv mangler at få en peterplys walstikkers op, samt en pudslepude smiley vi får vidunderet a se om 3 uger med kj smiley

  • Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #12   1. aug 2012 Åh altså, jeg har da fået samlet seng og kravlegård, vasket og lagt tøj på plads, legetøj, madrasser, dyne osv. Mangler lidt smånips og få samlet puslekommoden helt og så få hentet barnevognen som står hjemme hos de gamle. Vi var på rundvisning på fødegangen i dag og jeg føler mig fuldstændig klar, det er nok mere om manden er klar, men mon ikke han også bliver det? smiley

  • #14   4. aug 2012 Åh jeg er bare totalt bagud denne gang også. Jeg er også andengangs gravid og føler slet ikke det er ved og være nu han skal komme.

    Jeg har termin 1. September men har hverken vasket tøj, barnevogn, vugge, autostol eller noget som helst andet endnu. Barnevognen er endda det eneste jeg har hjemme, så jeg burde nok snart se og komme igang, men for dælen det er svært når man slet ikk føler det er ved og være nu.

    Jeg har endda fået af vide jeg ikk skal regne med og gå over tid pga mit blodtryk, hvis ikke jeg gik i gang selv inden ville de højest sandsynlig sætte det igang til termin.


Kommentér på:
Hvor langt er i kommet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce