{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.606 visninger | Oprettet:

Arrrrg! Så frustrerende!!!! ;( {{forumTopicSubject}}

Åh jeg giver snart op...jeg kan simpelthen bare ikke tabe mig mere ;( jeg mangler 5-6 kg, så er jeg i mål smiley
Men...jeg kan simpelthen ik tabe mig mere uanset hvad jeg gør ;( ....
Det som om det er groet total fast de sidste kilo inden mit endelige mål ;(

Døjer I andre med det?? og hvad har I gjort for at få bugt med de sidste kilo også?

Jeg kæmper videre....selvom det virker håbløst lige nu at både motionere og spise sundt ;(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arrrrg! Så frustrerende!!!! ;(
  • #1   17. jul 2012 Den kur har jeg aldrig hørt om?? Er det noget bestemt yoghurt??
    ja heldigvis er jeg skide stædig..så jeg bliver ved. Men man bliver så frustreret når de sidste kilo ikke vil af ;( men de har jo heller aldrig været af før...så det nok kroppen der holder på dem vil jeg tro.

    jeg skal også ned på 63, 6 kg...det er min præsice idealvægt smiley så mangler lige lidt endnu.

    Skal man kun leve af yoghurt så? vi har A 38 med hindbær i huset...så må jeg prøve smiley bliver snart desperat, hehe...


  • #2   17. jul 2012 Her fungerer madlog super godt... Har tabt 2,9 de sidste 2 uger...

  • #3   21. jul 2012 måske er det din krop som ikke mener du skal tabe mere. jeg lever uden brød mælk ris og pasta og taber mig af det har tabt mig 5 kg men har så også haft en flytning inde over så det har været lidt svært at finde overskudet

Kommentér på:
Arrrrg! Så frustrerende!!!! ;(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce