{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.696 visninger | Oprettet:

Helvdes dag igår - styrt bløder. {{forumTopicSubject}}

Mit livs værste dag - ende dog godt. (blødning)
Ja som overskriften siger blev min dag igår til et helvede.Var på arbejde da jeg pludselig følte varmt og vådt imellem benene,røg på toilettet med det samme og så var alt mit tøj gennemblødt, og det stod bare ud med friskt blod og klumper,fik ringet til min læge som tilså mig og ville sende mig til scanning på Ouh, de ville så ik se mig da de sagde at jeg var ik så langt henne endnu så jeg måtte se tiden an og lade naturen gå sin gan og så ku jeg få en tid til scanning torsdag eftermiddag,Tog hjem og da kl var 19 blødte det stadig og begyndte at gå smerter,så prøvede at ringe til lægevagten hvilket var en sød dame der med det samme bookede en scanning.Efter 2 timers venten derude blev jeg scannet og den lille var frisk som en havørn og boldrede sig rundt derinde. Blodet kommer fra livmoderhalsen i venstre side,men hvorfor? Men skulle ik ku skade baby, så det er dejligt.Han sagde at jeg ku bløde længe endnu men chancen for at der sku gå noget galt var minimalt, er dog stadig urolig da der stadig kommer frisk blod.Undskyld det blev lidt langt havde bare lige brug for at fortælle.Jane 10+6


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helvdes dag igår - styrt bløder.
Kommentér på:
Helvdes dag igår - styrt bløder.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce