{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.939 visninger | Oprettet:

Nanna Marie
Nanna Marie
Tilmeldt:
2. dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340

Skuffet... {{forumTopicSubject}}

Hvor er jeg egentlig skuffet over Michela, i ugens afsnit.. Jeg plejer ellers rigtig godt at kunne lide både hende og Benjamin...

Det er måden hun skælder Benjamin ud på... Jeg kan da godt forstå han lige tænker sig om en ekstra gang, inden han skriver under på noget, der omhandler noget så vigtigt som samværet med hans datter...

Hvad synes I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skuffet...
  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #1   15. mar 2012 Ingen tvivl om det, hun tilbyder ham meget mere, end han ville få, hvis de gik i statsamtet, men hun virker bare så sur over, at han ikke vil skrive under på det åndsvage stykke papir...

    Hvis det gjaldt samvær over mit barn, ville jeg da også undersøge reglerne grundigt, inden jeg skrev under på noget...


  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #2   15. mar 2012 Okay, det før fødslen kan jeg ikke huske.. smiley
    Fik bare så ondt af ham.. smiley


  • #3   15. mar 2012 Jeg fik faktisk også lidt ondt af Benjamin:-/

  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #4   15. mar 2012 YAY!! Så er det ikke kun mig!! smiley

  • #5   15. mar 2012 Jeg fik også lidt ondt af ham..

    Jeg forstår udemærket godt at han vil undersøge det til bunds, og finde ud af hvad han har ret til. At vi andre så ved at han egentlig får mere en han reelt har ret til igennem statsamtet, ved han jo ikke selv.

    Kan heller ikke forstå hvorfor hun har så travlt med at han skal skrive under her og nu. Hun taber jo ikke noget på det, hvis han ikke skriver under, og de skal i statsamtet..


  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #6   15. mar 2012 Jeg kan ikke forstå ham- de har jo talt længe om det stykke papir. Så hvis han reelt var interesseret i at undersøge reglerne, hvorfor har han så ik gjort det? Det tager 2 min at google sig til svaret.

    Kan udemærket forstå Michela's irritation over ham, når han pludselig vender.. Men de kan jo også bare, som hun siger, gå i amtet. Så kan han se på papir, hvad han er berettiget til af samvær. Også vil han nok føle sig en kende dum, at have takket nej, til hendes tilbud... Tror bare det er fordi han vil være på tværs, ellers så ville han ha undersøgt reglerne......


  • #9   15. mar 2012 enig med mor til 4 , han skal takke og bukke for hendes tilbud, ellers ville han nøsten ingenting få gennem amtet med datterens alder

Kommentér på:
Skuffet...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce