{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Hvordan føles det {{forumTopicSubject}}

-når de "rigtige" veer begynder??

Jeg havde termin d. 31, og har hele denne uge haft mens. lignende smerter som bliver flere og kraftigere for hver dag, og idag føles det nærmest som om der ikke rigtig er nogen pauser imellem. Altså som en konstant muren der tager til engang imellem.

Jeg går ud fra at det "bare" er plukkeveer, for jeg er helt ærlig ikke så meget inde i hvordan de forskellige føles.
Måske nogen af jer kan forklare mig forskellen på plukkeveer og det der hedder modnings veer? smiley

Jeg ved godt det er forskelligt fra person til person, men hvordan føltes jeres veer da de rigtige kom??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan føles det
  • #1   3. feb 2012 Du er ikke i tvivl om veer. smiley Jeg har virkelig os haft ondt i 14 dage nu.. og i en uge nu.. med mange plukveer..

    Men man er ikke i tvivl om veer.. det er jeg sikker på.. smiley
    Min læge sagde disse smerter måske skyldes baby er ved og gøre klar til fødsel..


  • #2   3. feb 2012 med min første søn føltes det hele døgnet inden han blev født som du beskriver... havde det generelt ikk godt dagen inden var rastløs ku ikk finde ro og jeg var endda til fødselsdag den dag... yderligere ku jeg heller ikk rigtig spise noget... da veerne virkelig startede op var kl 12 om natten hvor jeg rendte på wc hele tiden fordi jeg følte jeg sku tisse og havde ondt i underlivet og hele vejen om i lænden og pludselig blev smerterne stærkere og kom lidt med mellemrum..

    med min lille datter.. tjaaa der havde jeg jo i teorien haft veer i nogle uger men da de endelig virkede så skal jeg eddermame oss love for de gjorde ondt... jeg mener det som sådan her : vi bor på 2 sal med altan og jeg var konstant ved og springe ud over altanen bare for og slippe for de smerter...

    kristine når de veer virkelig tager til er du slet ikk i tvivl... held og lykke med det søde..


  • #3   3. feb 2012 Næh jeg har godt hørt man ikke er i tvivl når det er. Det kunne bare være spændende at vide lidt om hvordan det føles op til. smiley

    Diana: Mange tak! smiley uuha nu bliver jeg jo helt spændt, for det er præcis sådan det føles! smiley Jeg kunne heller ikke sove i nat og kan heller ikke rigtig finde ro idag. Har det osse lidt underligt, sådan lidt ligesom kvalme men ikke helt alligevel, hvis det giver nogen mening? smiley

    Ihh nu må hun godt bare komme! smiley


  • #4   3. feb 2012 kristine det giver fint mening for mig.... det var derfor jeg ikk ku spise noget dengang med min søn ret træls når man er til fødselsdag ggg... ej men altså krydser fingre for diig..

  • #5   3. feb 2012 Ja det er godt nok træls! Men forhåbentlig snart ovre. smiley
    Og tusind tak! smiley


  • #6   4. feb 2012 Jeg vil så lige påpege man godt kan være i tvivl ! Nu blev jeg sat igang begge gange og heldigvis for det, for når mine veer starter har jeg intet der minder om veer overhovedet.. det kan bedst forklares som meget små plukveer men det er veer for jeg åbner og modner mig på dem smiley

    Jeg mærker dem først den sidste times tid eller sådan noget smiley -Og det ikke meget hvis man har en god køretur foran dig (:


  • #7   4. feb 2012 Puha nej det må du nok sige! Vi har lidt over en halv time herfra, og nok mere pga frost smiley
    Jeg håber da hun giver lyd i god tid. smiley


  • #8   4. feb 2012 nadiaa uha da det lyder både lækkert nok kun og sku have sådan en ondt følelse den sidste times tid... men samtidig sys jeg også det lyder lidt skræmmende.....

  • #9   4. feb 2012 Kristine.. hvis det nogen trøst fik jeg a vide det var 1 ud a 1000 eller sådan noget der havde det sådan haha xD

    Diana.. Jaa det var faktisk meget skræmmende gennem graviditeten og det eneste jeg overhovedet var bange for var om jeg skulle føde i bilen fordi jeg ville reagere for sent på det (: eller fordi de ikke ville tage mig seriøs når jeg ringede (:

    Men jeg skal så ikke kunne sige om jeg kun har haft så nemme fødsler fordi jeg blev sat igang, eller om det bare er sådan min krop gør (:


  • #10   4. feb 2012 nadiaa kan jeg godt forestille mig smiler...
    og nej det er jo ik til og vide men manner jeg vill da godt nok ønske jeg ku ha sluppet for og mærke mine veer den her gang da jeg sku ha vores datter... har aldrig nogensinde oplevet noget så grusomt smertefuldt som liie de veer.


  • #11   4. feb 2012 Hahah men var hun ikke det hele værd smiley

  • #12   4. feb 2012 det kan du bande på hun var.... hun er alt det jeg har drømt om hun ville være....

    men det har også altid været min største drøm en dag og få en pige... så er total lykkelig og hun er alt smerten og lidelserne værd... både dem under graviditeten og selve fødslen....
    hun er min lille solstråle... helt liie som sin storebror.


Kommentér på:
Hvordan føles det

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce