{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.065 visninger | Oprettet:

Uretfærdigt...... {{forumTopicSubject}}

Pyha piger, jeg har lige brug for lidt luft her.. Sorry, det er langt, men det er mit forløb også.

Jeg har PCO og en genetisk fejl, som gør jeg skal have hjælp til at få børn. Den 14 sep 2011 var vi til forundersøgelse til IVF, men skulle sendes til Skejby, da de dernede foretager ægsortering. Derudover skulle jeg skannes i Aalborg pga en ødelagt æggeleder, som de fandt, da de skannede mig.
Den 2/10 bliver jeg skannet, og der sker ikke en skid mere overhovedet - det var elllers med henblik på operation.
Den 2/11 var vi i Skejby og her skanner overlægen mig også.. Han finder nogle cyster som skal fjernes med en kikkertoperation og vil kigge mine æggeledere efter, da jeg jo har haft en ekstrauterin graviditet. Fint nok. Overlægen hernede får så den geniale ide, at pga min alder, skal jeg da blive gravid naturlig med hjælp pga min PCO og så have x antal aborter indtil mit foster er et rask foster (ja tak for en kost!!).

Den 14/11 ringer jeg tilbage til det første sted (som nu igen har overtaget mig pga min PCO), og de har sendt henvisning til aalborg sygehus.
D. 23/11 (i dag) ringer jeg dertil for at høre, hvad der sker. Jeg har så fået en tid den 10/2 2012 til kun en FORUNDERSØGELSE igen, som jeg nu har fået lavet 3 gange!! Og så først derefter kan jeg måske få en tid, hvis lægen da ikke bare sender mig tilbage igen, så jeg kan blive henvist til operation endnu en gang!!

Og ikke mindst her den 18/11 fik jeg brev om, at jeg har celleforandringer i det skrab jeg fik lavet den 14/9!! Åh, hvor jeg synes, at det er hårdt og uretfærdigt.. De kaster mig bare rundt og ingen tager ansvar. Jeg skal have nyt skrab midt i marts, så vi er jo ret langt henne, før der sker en skid, og vi gik til lægen den 29/8 2011!!! Det er hårdt, når man SÅ gerne vil have en baby, og man bare ikke kan selv, og så skal man ovenikøbet kæmpe sådan med systemet!!

Øv det er hårdt for vores parforhold smiley

Tak fordi i lyttede....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uretfærdigt......
Kommentér på:
Uretfærdigt......

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce