{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Endelig tilbage ;) {{forumTopicSubject}}

Hey piger ..

Har ikke været på nettet længe, men nu er jeg her igen langt om længe smiley

Ville bare fortælle at jeg har det godt, og det har spunken i maven osse . . .

Jeg skal til en ekstre scanning til Januar, da den lille har for meget væske i den ene nyrre...
Ved jormor for godt 1 mdr, var baby lidt større end gennemsnittet, men william var osse stor ved fødsel, så kommer ikke helt bag på mig.. smiley

Jeg har kramper i mit ene ben og har lidt læn smerter.. Men alt i alt går alt godt..

Håber osse alle i andre har det godt og ikke lider af smerter smiley

Knus Helene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig tilbage ;)
  • #2   5. nov 2011
    Her går det okay (: I forhold til gravditeten helt fint, men min sygdom er jo så desværre aktiv lige nu, så er ret syg (: ..

    Lillebror er lidt mindre end gennemsnittet, og skal skannes igen den 25 november, og så nok hver 2-3 uge derefter, indtil fødslen smiley


  • #3   5. nov 2011 jeg skulle have været til 3d/4d scanning i går .. men det blev lavet om pga min overvægt men fik nogle gode 3d/4d billeder alligevel smiley hun er super sød på alleris i herning smiley han vejer 902 gr og længden kan jeg ikke finde nogle steder men hun sagde han var perfekt .. vi fik sågar fingeren af ham i går smiley ser ret sjovt ud .. eller skal jeg starte lige så stille op i skole igen på mandag efter at have været hjemme nogle dag med skambens/bækkenløsning..

    vi skal os til scanning her den 23 dec for at tjekke han vokser som han skal


  • #4   5. nov 2011 Her går det også godt :0) .... Var til ekstra scanning i går eftersom jeg jo fødte Malthe 1 mrd før tid sidst.....Alt så fint fik scannet min livmoderhals og den har den længde som den skal have ! Og så blev vi enige om at hvis jeg gik hen og blev bekrymret kunne jeg få en scanning mere så det er super ;0) ......

    Dejligt at du er tilbage igen smiley


  • #5   5. nov 2011 Hvor er det godt at høre fra jer.. Er helt enig godt det snart er februar.. Vi er hvis nogle værre nogle alle sammen , med alle de scanning osv smiley

    Håber at alle bebserne bliver inden til tiden og de alle vokser sig store og stærke.. Og så skal vi mødre ikke lide for meget under den "sukker-søde" tid vi gennemgår lige nu smiley

    Knus...


Kommentér på:
Endelig tilbage ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce