{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.399 visninger | Oprettet:

Update på Camilla {{forumTopicSubject}}

Hej Piger..
Jeg har idag modtaget en skøn sms idag fra Camilla, som siger at hun savner os alle rigtigt meget.,
Og gerne vil forklare hvorfor hun ikke er herinde mere...
Så her kommer en lille hilsen fra hende..


Hi Girls!
En lille hilsen fra Camilla smiley
Jeg er rigtig ked af at skulle sige "farvel" til jer skønne damer! Jeg kommer til at savne jer allesammen!
Jeg er ikke selv helt klar over hvad der gjorde udfaldet, men havde fået en sidste chance efter mit store drama med en bruger..
Jeg er ret overbevist om at det skyldes udstemmer og jeg ved at 3 visse personer bærer en stor del af skylden, med deres personlige problemer. Havde jeg været lige så god med udstemnings knappen var alle 3 historie på det forum, for INGEN af dem har selv rent mel i posen..
Jeg er bestemt ikke uskyldig, men at få mig slettet fra siden er for langt ude!

Jeg har lige pt. selv en masse at rode med, så det var da også lidt et slag i ansigtet at blive smidt ud af siden, fordi nogle har brug for lidt hjælp..

Nåh men altså; jeg har lige idag modtaget "nyheden" omkring min EEG fra i sidste uge, der viser udslag i en del af hjernen - der forklarer mine krampeanfald..
Så jeg skal altså igen til udredning for Epilepsi - hvilket jeg blev erklæret rask for, for 7-8 år siden..

Monique er så småt begyndt at kravle på gulvet også - før var det jo kun i sengen. Årh hvor jeg elsker det lille menneske betingelsesløst! ?

Ja det må være det for nu... Hvis nogen ønsker en form for kontakt til mig, så længe jeg er fra siden, kan I spørge Mette efter mit telefonnummer, min mail eller finde mig på facebook (Camilla Nyemann Nielsen).


SEE YOU GIRLS!!

xoxo Ravnarok-Camilla

Ps. TAK til Mette for at poste dette for mig smiley ?
..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på Camilla
Kommentér på:
Update på Camilla

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce