{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.967 visninger | Oprettet:

Min fødselsberetning. {{forumTopicSubject}}

Jeg blev indlagt onsdag d. 27/7 pga. mistanke om svangerskabsforgiftning. Mit bt var for højt, jeg havde vand i kroppen og en smule protien i urinen. Fik taget en masse blodprøver og fik kørt en kurve på lille pigen og hun havde det godt. Torsdag morgen fik jeg igen taget blodprøver og de var blevet forværet så derfor besluttede man at hun skulle ud. Lægen undersøgte mig neden om for at finde ud af om jeg var "moden" men det var jeg slet ikke så hvis jeg blev sat igang mente han det ville ende i kejsersnit så derfor besluttede vi at det skulle være kejsersnit. Det havde jeg jo også prøvet før så det var jeg meget afklaret med. Jeg blev så gjort klar til opration og det gik super hurtig og kl. 11.34 kom vores lille datter til verden. Hun skreg med det samme og vær helt perfekt men lille. 2760 g. De mener hun er så lille pga. den svangerskabsforgiftning. Indtil videre er hun en meget nem lille pige der bare spiser, laver stort og sover. Og det går super med den stolte storbror... Så vi er bare en lykkelig lille familie nu på 4.... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min fødselsberetning.
Kommentér på:
Min fødselsberetning.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce