{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Snart termin!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Nu er der ikke længe til mere.... Jeg har i dag ca 8½ uge til termin. Det skræmmer mig egentlig lidt... har tusinde ting jeg gerne vil nå inden Max kommer til verden.
Og vi er i gang med at rokere rundt i huset, og male, og bygge puslebord, og sortere i vores liv. Og gøre alting klart..... OMG!

Hvordan har i det med at terminen nærmer sig?
Hvad bruger i den sidste tid til?
Er i klar til det lille ny menneske?

Og så har jeg en sær fornemmelse i underlivet i dag... Som konstante mens-smerter.. måske er det fordi ha er ved at sætte sig fast. Måske er det fordi mit bækken ømmer sig efter at have slæbt bøger og alt muligt andet lort i går...

Hov det blev lidt langt....

KNuser Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snart termin!!!!!!
  • #1   18. sep 2008 Jeg har godt nok 10 uger til termin, men nu synes jeg lige pludselig det er lige rundt om hjørnet:o) Har som du også meget jeg gerne vil nå at ordne og have klar inden baby kommer, men på den anden side kan jeg næsten heller ikke vente til jeg får hende at se, jeg er rigtig spændt;o)

  • #2   18. sep 2008 Vi sad også i går og kiggede på baby billeder af mig, og snakkede om at vi er spændte på at se hvem han ligner.....

    Jeg er tit forundret over hvor meget jeg kan mærke ham uden på maven... Morten er holdt op med at mærke på min mave... han siger han hellere vil vente til han kommer ud..... Suk...mænd!!!!!!

    Men jeg glæder mig SÅ meget til at se Morten stå med sin søn i armene for første gang... jeg tuder sikkert som pisket


  • #3   18. sep 2008 Puh ha.. Ja, jeg har lige knap 9 uger tilbage.. Og tiden er bare pludselig fløjet afsted... Vi har stort set alt klar, jeg håber bare inderligt at svigerfar snart er færdig med at male tremmesengen så vi kan få den hjem...
    Min kæreste mærker heller ikk meget på maven mere, tit kigger han opgivende på mig når jeg siger: Ej skat, prøv lige at mærk.. Den ligger med nummeren lige her..
    Så nu håber jeg bare den sidste tid kommer til at flyve...


  • #4   18. sep 2008 Malena: jeps det opgivende blik kender jeg godt.... herhjemme plejer det ofte at være fulgt af en bemærkning som: Jeg håber godt nok det er snart, så du kan blive lille igen. Eller: Nøj, du er bare stor.... ih tak

  • #6   18. sep 2008 Mette
    Så ond er min dog ikk.. Men han kommenterer tit at jeg fylder for meget i sengen nu... Men jeg kan jo ikk gøre for at det både er hunde, baby og mig der skal ligge i min side.. Det er da ikk helt fair at vi skal være 3 om den ene halvdel, og han så bare skal ha resten for sig selv...


  • #7   18. sep 2008 alena: det er nu ikke for at være ond han siger det.... men tror ikke helt han ved hvad han skal sige ellers. Han savner minlille krop...og seriøst det gør jeg også!

    Vores hund ligger heldigvis mest i Mortens side, så jeg har godt med plads i sengen. Ellers ligger jeg mig bare på ham så han flytter sig.
    Men ja, vi fylder meget nu. Kan ikke rigtig få noget af mit tøj til at sidde pænt mere.

    Camilla: Puha det må være stressende for dig... Bare det hele kommer til at gå hurtigt i orden. Så i når at komme i orden inden babyen kommer..


  • #8   18. sep 2008 Mette
    Selvfølgelig siger de det ikk for at være onde.. Glæder mig nu oss vildt til at komme af med maven igen, så jeg kan løbe og lege med hunden.. Det savner jeg sq.. Bare at te sig tosset og være skør for hundens skyld.. (Og min egen.. Hehe..)

    Nu vil jeg lige lægge mig i 10min inden kæresten kommer hjem og henter mig.. Og så skal vi op til de gamle... Som om jeg gider..


  • #9   18. sep 2008 stakkel......

    ja jeg glæder mig viliiildt meget til at kunne danse med min mand igen..og måske drikke en kold øl eller et glas vin....


  • #10   18. sep 2008 Åh jeg er jo så 31+0 i dag. Og syntes jeg begynder at være nervøs. Kan ikke lige tanken om at skulle indlægges og evt syes og er mega kræsen og kan så sikkert ikke lide maden.. Og hader at sove alene. Ja brok brok brok.. Skulle lige af dem det.
    Men ellers så glæder jeg mig da meget til at den lille kommer. Huset er ved at blive bygget om så børne værelset bliver desværre ikke færdigt men det skulle mit soveværelse meget gerne og det skal det lille pus jo alligevel sove. Mangler kun at købe lidt små ting. Regner med at bygge/samle sengen/vuggen i næste uge så jeg er sikker på der ikke er noget i vejen med den. Mangler dog at vaske en masse.
    Kan rigtig godt lidt at være gravid så tror virkelig jeg kommer til at savne den lille inde i maven det er jo bare så specialt at mærke den.


  • #11   18. sep 2008 Jeg er 30+2 og jeg kan ikk vente til d. 25-11.. Jeg vil så gerne føde, så jeg kan komme af med mine smerter.. Jeg er blevet sygemeldt for 14 dage siden, så nu har jeg masser af tid til at gøre klar til Junior... Mangler at vaske tøj og samle seng og puslebord. Jeg dog ikk købt særlig meget tøj endnu, for jeg aner ikk hvor stor den er når den kommer ud, men min storesøster har en dreng og pige, så jeg kan få alt det tøj jeg mangler af hende.. =)

  • #12   19. sep 2008 Jeg var ved JM i lørdags fordi jeg havde voldsomme plukveer... avs. Og der skønnede de at Max vejer ca 17-1800 gram.....

    Tror han er ved at sætte sig fast... nøj det føles sært


  • #13   20. sep 2008 Ja jeg har også termin her om 9 uger, mennn tvivler lidt på at den bette venter til den 18 november, tror selv den kommer i slutningen af oktober, og kæresten han siger at det også bliver omkring 14 dag før den 18 såå nu må vi se.. Men ja det er pludselig meget meget tæt på, er dog ikke skræmt eller noget, er bare spændt og så glæder jeg mig til at den bette komme ud, så jeg kan se hvad det er for en, ved jo ikke kønnet..

    Vi er faktisk klar, tøjet er blevet vasket, puslebordet er tillet op, skal bare køres ud på badeværelset, vuggen og trammesengen skal dog hentes hjem fra de gamle og det samme med barnevogenen, men vil morten gøre når jeg har født.. Med mindre at jeg få ham overtalt til at gøre det før (han er lidt overtroisk hehe)....

    Men ja tiden flyver bare afsted, og dde næste par weekender skal vi til fødselsdage så tror ikke tiden bliver lang..


Kommentér på:
Snart termin!!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce