{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

HELT grøn :) {{forumTopicSubject}}

Så piger, jeg har virkelig brug for hjælp! smiley

Jeg vil lave en fin kage til min søster til på tirsdag, da hun bliver student. Jeg har aldrig lavet sådanne kager før, men er rimelig god til det med at bage og sådan smiley

Jeg tænker jeg vil købe bunde hos bageren, for at gøre det nemt for mig selv.
Derudover skal jeg ind i en forretning imorgen og købe hvad jeg nu skal bruge.
MEN hvad skal jeg bruge? Udover fondant og farve?

Jeg har brug for gode råd smiley
Jeg tænker at jeg vil lave den med toblerone creme og hindbær mousse, det har jeg nemlig før lavet i en lagkage.

Hvordan laver i roser osv? Og ja, har vel egentlig 100 spørgsmål, så kan i ikke bare komme med alle jeres gode idéer og råd! smiley Det modtages med kys hånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HELT grøn :)
  • #1   14. jun 2011 Og hov, hvornår kan jeg gå igang med de forskellige ting??
    Når jeg skal bruge den tirsdag formiddag??

    Og er der ikke en som ligger inde med opskrifterne på toblerone creme og hindbær mousse, kan nemlig ikke finde dem.


  • #2   14. jun 2011 jeg skal lave en kage til min søster der bliver student på fredag smiley
    jeg laver dog min med nougat fyld og hindbær mousse...

    tobleronecreme plejer jeg at lave sådan: varm 1/4 l fløde i en gryde, lig så 200 gram toblerone i gryden og lad det smelte i fløden. rør det så rundt og lad det blive så varmt så det er lige før det koger... lad det så stå i køleskabet natten over og pisk det i 2 min....

    hindbærmousse laver jeg sådan: Blødgør 4-5 blade husblas i 4 min. smelt det så i en gryde og lad det køle lidt af, hæld det så over i ½ glas marmelade mens du rører rundt. pisk 1/4 l fløde og vend det i marmelade blandingen. lad det stå i køleskabet et par timer, så er det klart til brug smiley


  • #3   14. jun 2011 forresten, min søster bliver student kl 12 fredag, og jeg laver bundene imorgen og resten laver jeg torsdag...

Kommentér på:
HELT grøn :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce