{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

åårrgg hvad nu giver snart op!! {{forumTopicSubject}}

hej piger jeg kan snart ikke mere, jeg kæmper med og få en hverdag til og køre hvor der er ikke er nej mathias lad være mathias osv lillebror er i en alder hvor han gør alt hvad store bror gør så huser er bare på den anden ende..

i går fik vi så beskieder mathias har ikke adhd. men for huland da der er jo noget galt!! hvor står jeg så nu joo med en dreng på næsten 5 der stadi vågner 4-10 gange om natten han ødelægger alt, kan ikke tages med ud og handel, bliver hisseg dagligt. tæver lillebros. gør farlige ting både for sig selv og ander. ja ingen hjælp!!

jeg har bare lyst til og opgive et


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åårrgg hvad nu giver snart op!!
  • #1   29. apr 2011 ejj kan jeg godt forstå sådan har jeg det oz med line .. har du hørt komunen om aflasting ved ikk hva du ellers kan gøre.. mærjelig han ikk har adhd lyder da temmelt meget sådan.. hvorfor siger de så han er sådan har du hørt dem on det?=

  • #2   29. apr 2011 de mener ikke det er så slemt fordi børnehaven modarbejder mig men mandag starter han i ny og håber sådan de kan hjælpe når nu hans frøste børnehave var enig med mig. de tog gange de har ops mathias har han væres syg og derfor har de set en rolig dreng..

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #3   29. apr 2011 Hvor er han blev undersøgt henne.

  • #4   29. apr 2011 børne phyk næsved


  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #5   29. apr 2011 Hos peter petersen. det var også der vi var for 3 år siden, hvor de sagde at han ikke fejlede noget, hvor jeg blev ved med at sige der var noget galt med ham, han har så fået diagnosen adhd for 3 dage siden.

  • #6   29. apr 2011 nej hos en kvinde men hel ærlig jeg har være der så få gange jeg ikke engang hved hvad de heder og de har se min søn 2 gange!!

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #7   29. apr 2011 Har de ikke været i børnehaven og hjemme hos jer og obsevere ham.

  • #8   29. apr 2011 jo en gang i børnehave og en gagn hjemme hver gang i ca 1½ ime


  • #9   29. apr 2011 ej der ska line oz udredes jeg e4r lige som jer ikk i tvivl


  • #10   29. apr 2011 jeg er da ikke sikker på de er de han fejler jeg ved bare der er noged..

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #11   29. apr 2011 Jeg syntes simpelthen at du skal holde fast ved at du er sikker på at der er noget, og insistere på at de undersøger ham vidre, har han været ved psykolog og blive undersøgt.

  • #12   29. apr 2011 nej har han ikke..

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #13   29. apr 2011 Liane Du skal være klar over at de kan være tunge at danse med, du kan se det har taget mig 3 år, med min søn.

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #14   29. apr 2011 Michelle, sådan som du beskriver din søn, sådan er min søn også.

  • #15   29. apr 2011 årr men hvordag får men hjælp han skal i skole om 1 år og frygder der bare

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #16   29. apr 2011 Det var skolen der kontaktede næstved for mig, efter han var startet i skole, da dekunne se der var noget galt, måske den nye børnehave og gør det.


  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #17   29. apr 2011 Jeg ved lige præcis hvordan du har det, man føler sig virkelig magtesløs.

  • #18   29. apr 2011 ja gør man.. mege


  • #19   29. apr 2011 deter jo ikke sikkert at det er adhd han har. der er jo mange andre sygdomme som gør at man bliver hiodsig. feks asberger.. og autisme..
    så jeg ville be om at få en udredning hos børneprykiatrien på sygehuset..

    hvad for nogle undersøgelser har han fået lavet?

    du skal så også tænke på at det er svært at udrede et barn på 5 år.. da han kan ha svært ved at sætte ord på opgaverne de laver..
    men det er ikke nok at de bare kigger på ham. han skal ha lavet en del test. feks skal du udfylde en brief, som fortæller lidt om dit barn og hans hverdag..
    så er der en der hedder en wies ved ikke hvordan den staves. det er en de laver sammen med drengen.. der er flere forskellige til flere forskellige aldre..
    jeg har selv fået lavet dem på os alle 3 her hjemme...
    men det er en kamp uden lige at få den hjælp.
    min søn er 10 år idag og jeg bad om hjælp 1 gang da han var 4 år gammel. nu har han endelig fået en diagnose..
    selv om jeg har råbt højt op til flere gange...

    min søn har adhd og til knytnings forstyrelse. plus 2 andre diagnoser som jeg self ikke lige kan huske hvad hedder..

    men det har været en kamp og udredningen har taget 1½ år..

    så man skal blive ved med at banke i bordet. og så skal du for guds skyld gemme alt hvad du får fra børnepsyk, kommune og diverse steder. altid få det på skrift., og skrive ned og lægge sammen med alt det andet hvornår du IGEN har kontaktet dem og bedt om hjælp..


  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #20   29. apr 2011 Skruk. Det er rigtigt jeg bedte også om at snakke med børnepsykiateren, først derefter kom der skred i tingene, og han fik en diagnose, men det har også taget mig 3 år.

  • #21   29. apr 2011 jeg siger heller ikke der er de han har bare af der er noge..
    jamen der er ikke lave nogen prøver de har opsevere han o2 gange og haf mig il møde..


  • #22   29. apr 2011 s s puha det er godt nok langtid havde godt forstille mig det ville tag laaang tid med ikk flere år håber de lytter til bh da det er en behovs bh hun går i og far har adhd ..

    hvis det ikk er adhd så må hun være psykopat eller noget for hun bliver alså mere og mere farlig specielt for sine omgivelser idag havde feks fundte uda a komme ind til vores misse mor som har fået killinger her i sidste uge og gud hjælpene om hun ikk smider den op i luften og det er alså ikk første gang jeg har set være sådan ved dyr ..

    nu skal det ikk lyde som jeg ikk elsker hende for elsker hende a hele mit hjerte hun kan oz være lige modsat og kærlig og rigtig sjov problemet er bare man aldrig rigtigt ved hvor man har hende for hun veder på et split sekund .. frygter a den dag kommer hvor det er lille lasse som hun kommer til a gøre noget enten fordi hun bliver sur eller hun vil ham godt .. han har allrede fået både nogen sbid og spyt klatter..


  • #23   29. apr 2011 jeg elsker også min søn og han er enorm kærlig men kan også være der modsadde

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #24   29. apr 2011 Ja det er rigtig lang tid, især når man selv ved 100 procent at ens barn fejler noget, Jamen emil kan også godt finde på at være ond ved vores hund, selvom jeg har fortalt ham mange gange at den bliver sur på ham, han er ligeglad, og han kan også vende på en femøre, hvis det ikke lige går som han ønsker det, Og så er han den type der ikke gider lege med andre børn, han har det bedst når han leger for sig selv, og det er de lidt bekymret for, for de mener at han bliver en enspænder. så nej det er ikke nemt. håber at de finder ud af noget med din datter, for man føler sig da magtesløs engang imellem:)

  • #25   29. apr 2011 ja må ærligt indrømme nogen dage så tænker jeg hun må bo hos nogen andr jeg magter hende ikk og tænker hvis hun er så voldsom nu a jeg til tide ikk kan tackle hende hva så når hun bliver 10 og så får jeg den dårligste savittighed og den bliver som regl afløst a a det er mig som er skyld i hun er sådan fordi jeg ikk kan gi hende det hun har brug for og derfor har hun det så svært med sig selv og andre kender i det ? eller er jeg helt åndsvag..

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #26   29. apr 2011 Nej det er du ikke, jeg kender godt den føelse.

  • #27   30. apr 2011 ihh.. det er bare slet ikke nok kun at opservere.. bliver så gal når de ikke tager os alvorligt..
    bliv ved med at banke i bordet. på et eller andet tidspunkt så bliver de jo nød til at reagere..
    fortæl dem at du gerne vil ha lavet de test på ham. det har du krav på..


  • #28   1. maj 2011 okai

Kommentér på:
åårrgg hvad nu giver snart op!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce