{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

Lidt nervøs {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

først, synes jeg det er super dejligt at der er en gruppe for mødre der har en vis ung alder smiley

men altså, håber lidt på nogen gode råd, jeg fik igår bekræftet at jeg er gravid. men det var ikke kun en glædelig nyhed, jeg har for det første aldrig gennemført en graviditet, det er altid gået galt på den ene eller anden måde. og er meget bange for at jeg nu også skal miste det her barn . for det andet har jeg ikke ligefrem støtte fra kæresten, han virker lidt som om at han håber at det forsvinder, og hvis det lykkes for mig at føde dette barn i live, står jeg højst sansynligt alene med det hele.

er der nogle af jer der har prøvet det samme `? nogle som har haft en kæreste som ikke tog det pænt? kan man gøre noget ved det? eller skal man bare se tiden an ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt nervøs
  • #1   29. apr 2011 først. er ked a at høre at du havde med sådan en idiot at gøre i starten, godt det ikke var ham der var far til din datter i sidste ende, og at det endte godt smiley

    der er ikke nogen tvivl om hvem der er faderen til mit barn, men jeg ville da blive dybt såret hvis han ville have en test. det må have været svært.
    vi har kendt hinanden i 6 år. og havde ALDRIG troet at han kunne finde på at bede mig om en abort. ikke efter alt det vi har været igennem, jeg har mistet to gange, og han har bortadopteret en lille pige for 3 år siden. han vil slet ikke snakke med mig om det, og lukker helt a. er ret sikker på at lige med dette vil han ikke være der for hverken mig eller barnet, haan flytter også til udlandet i 6 mdr. snart. så syns pt. at det ser ret sort ud. smiley


  • #4   29. apr 2011 ts - tillykke med graviditeten smiley tror du ikke at din kæreste nok skal bløde op med tiden? tidligt i graviditeten er det jo lidt urealistisk at der er en baby i maven.. det tror jeg i hvert fald at det er smiley
    men har i snakket om baby inden du blev gravid? jeg håber for dig at han bare skal vende sig til tanken
    -jeg har ikke stået i noget lignende, her var magnus planlagt smiley selvom det jo kommer lidt bag på en når det faktisk lykkeds - jeg var 18 (blev 19 lidt efter) og jah vi er stadig sammen og magnus er 2år , vi gik dog fra hinanden i 3½ måned for der var det blevet noget værre lort , han flyttede hjem til jylland og vi endte med at finde ud af begge 2 at vi ville arbejde for det her forhold og vores fremtid.
    Held og lykke med det hele - bare husk at snakke med ham og fortælle ham at du elsker ham osv

    HENRIETTE : jamen var det så ham jannick der var far ? smiley med testen tænker jeg - hvordan havde han det med det efterfølgende'+ nu blev jeg jo nysgerri af din lille historie - hvor må det være hårdt at blive modarbejdet sådan :S hankøn er en underlig skabning- man burde tro at de vidste at deres *** kan lave børn smiley


  • #5   29. apr 2011 henriette - åh det var da deligt smiley godt "historien ender godt" c'',) jah altså de mænd der - godt han er blødt op og i kan finde ud af det nu - dejligt for majse også (;

  • #6   29. apr 2011 Stephanie: håber min graviditet kan ende ligeså lykkeligt som din smiley

    Maiken: håber det bare er et spørgsmål om at han skal vænne sig til tanken, har også tænkt mig at give ham tid smiley

    ja vi har talt om det før, men det var ikke meningen at vi skulle have børn før om 7 år smiley .. men håber han bliver klar smiley


  • #7   29. apr 2011 Du må ikke bekymre dig for meget smiley Jeg ved godt det er svært smiley Men det gælder om at stresse så lidt som muligt, så har fosteret en bedre chance for at blive derinde smiley

    Og så må du tage en snak med kæresten.. Der skal 2 til en tango, det er også hans barn.. Så må i sammen finde ud af om i skal beholde det, eller om i ikke skal.. Han "hænger" jo også på det resten af livet, så det hjælper ikke bare at sige "Det bestemmer jeg selv", han har altså også noget at skulle ha sagt smiley

    Hvis i så bliver enige om at i ikke skal have det (Hvis i bliver enige, så spring dette over ;)) så brug beskyttelse begge 2, indtil i begge er så parat som man nu kan være smiley

    At have et barn er hårdt nok i sig selv, man behøver ikke også at skulle kæmpe med den anden forældre samtidigt smiley

    Jeg siger ikke at du ikke skal have barnet, jeg siger bare du bliver nødt til at tage den med ham også, det er jo også hans barn, og hans verden der bliver lavet om når barnet kommer..


  • #8   29. apr 2011 Tanja, det er meget muligt at det også er hans barn, men det er mig og min krop det kommer til at gå ud over, dette kan som sagt være min eneste chance for at blive mor. jeg har utrolig nemt ved at blive gravid, men at holde på det, det er ikke gået godt endnu. smiley

    og min læge har sagt at en abort kan risikerer at gøre mig helt steril. det er jeg ikke villig til for hans skyld. smiley


  • #9   29. apr 2011 smiley ; - Det er stadig han pengepung, og hans føelser, samt barnets føelser det går ud over..

    Jeg har helelr ikke nemt ved at blive gravid, men derfra og til at ødelægge 2 liv fordi jeg har lyst til at være egoistisk, det sytnes jeg ikke er grund nok til at beholde barnet..

    Alle der får abort kan riciekre at blive steril, det er ingen nyhed smiley Men så er muligheden jo adobtion


  • #10   30. apr 2011 Han har allerede bortadopteret et barn,
    jeg har mistet 2 børn.

    har fået at vide at jeg med 80% sikkerhed bliver steril hvis jeg vælger en abort.

    ødelægge to liv ? tror du at børn der ikke har deres biologiske far hos dem får et ødelagt liv ? så kender jeg sku en del som har fået smadret deres liv i en meget tidlig alder. man er ikke en dårlig mor bare fordi man beholder sit barn. og ikke nænner at dræbe det . !

    hvor mange herinde tror du ikke står alene med deres barn ? og de kan sku sagtens være fantastiske kærlige, og alt det andet bare fordi barnet ikke har deres biologiske far hos dem.. hvad så med adoptivbørn, ? de har ikke nogle af deres biologiske forældre hos dem. er de så også ødelagt fra starten.. ej, det tror jeg så ikke.. smiley


Kommentér på:
Lidt nervøs

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce