{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

!!
!!
Tilmeldt:
7. apr 2010
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355

Moar.... det er farligt... {{forumTopicSubject}}

Ja det er farligt at lægge sig til at sove når man er træt. I hvert fald ifølge August. Tænk sig hvis han gik glip af noget eller ikke vågnede igen smiley
Men næsten hver gang han er træt vil han ikke sove. Men af princip vil jeg ikke lade ham skrige sig selv i søvn (selvom han tit græder fordi han er overtræt) fordi jeg synes det at falde i søvn skal være en rar ting. Men han falder i søvn i mine arme mens jeg stille og roligt snakker til ham.. nynner lidt.. vugger ham blidt.. kysser ham lidt på kinden.. og putter mit hovede ned til hans hovede.. Og eller væbner mig med et tons tålmodighed... Nogen gange går det hurtigt andre gange knap så hurtigt...

Hvad gør i andre når jeres pus ikke vil sove??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Moar.... det er farligt...
  • #1   24. apr 2011 Her får Mads lov at pyller - når han så har gjort det et stykke tid, så tager jeg ham op i mine arme indtil han er faldet til ro igen ( ca. 5 min). og så bliver han lagt igen. Dette kan jeg godt gøre to gange - men så putter han sig også bagefter. Så det er ikke så slemt her hos os. Ikke siden hans kolik aftog. Så det er dejligt.

  • #2   24. apr 2011 Nicolai, får bare en flaske og ellser bare sin sut, vi tager ham ikke op... dog kun hvis han bliver over hys... ike ret tit det sker, ellers ligger han og lytter til sin spille ko med musik også får han sin sut... smil

  • #3   25. apr 2011 har ik prøvet det med min datter ik vil sove hun sover når jeg ligger hende

  • !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #4   25. apr 2011 Det er også lang tid i mellem han får de ture og normalt når han er træt bliver han puttet.. får et kys på panden og så er der ro..

  • #5   26. apr 2011 Jeg kan godt se jeg skaæ til og igang med "træningen" af at Sabrina skal falde i søvn selv, hun ligger som regle i mine arme til hun sover og så bliver hu lagt ind ;0) Ved egentlig ikke hvorfor jeg gør det sån, for det gjorde vi ikke med Natascha smiley

  • #6   27. apr 2011 Er begyndt ikke at tage ham op.
    Vi ligger ham uden at han sover. Han viser træthedstegn, så kommer han ind i hans seng, en sut i munden, dynen skubbet ind under sig, et kys og godnat, også forlader jeg rummet. Begynder han at pylre, går jeg ind uden at sige noget, giver ham sutten og et kys på kinden igen. Sådan gør jeg nogle gange MANGE gange, andre gange kun en gang før han ligger sig selv til at sove. Nogle gange græder han og vil SLET ikke have sutten, så bliver jeg nødt til at tage ham op og trøste ham, giver ham lidt 10 min mere i mit selvskab også prøver jeg igen forfra. Men han er ikke falder i søvn i mine arme i flere uger nu. Det er lidt dejligt da han er meget tung at sidde med og en dårlig vane i længden.


Kommentér på:
Moar.... det er farligt...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce