{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.679 visninger | Oprettet:

Hvem er vi??? {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes det kunne være sjovt at høre lidt om jer andre i gruppen, hvem er i? Hvor gamle? Hvad laver i? hvor bor i? osv...

Jeg hedder Heidi og bor sammen med min kæreste på et nedlagt landbrug uden for Gistrup. Vi blev forældre til den skønneste pige i februar. Desuden har vi vores hund Chico og vores kat Mini, der for 3 uger siden blev mor til 5, nu 4 killinger...
Tja kan ikke lige finde på mere, men hvis der er noget i vil vide så skriv endelig:0))

Heidi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er vi???
  • #1   20. aug 2008 jamen jeg hedder christina og bor sammen med min kæreste (michael) i nørresundby, hvor vi købte hus sidste sommer. Min kæreste er rejsemontør derfor ik hjemme det meste af tiden vi har en datter på 2 år og så er jeg gravid igen.. (ved endnu ikke hvor langt henne jeg er ) så har vi en hund Bella så vi skal have hvalpe på næste gang hun er i løbe tid.
    Jeg er 24 år og arbejder med ældre mennesker, hvilket jeg er kanon glad for, min kæreste er 33 og er tømmer.

    Tja.. kan ikke finde på mere


  • #2   20. aug 2008 Hejsa...
    Jeg hedder Runa, bor i Hals sammen med min kæreste og vores hund Lope, en amstaff...
    Vi venter vores første barn, jeg har termin den 28. August... Så det er vi ved at være godt spændte på.. c",)..
    Lige for tiden går jeg på barsel, og får det sidste gjort klar til baby kommer, og hygger med hunden.... Det synes han er såååå dejligt...
    Kæresten er svejser, han er rejse arbejder.. Så er ofte væk hele ugen... Men indtil jeg har født bliver han lige her omkring, så han kan nå at komme og være med... c",)

    Hvis der er andet i vil vide, så spørg endelig...


  • #3   21. aug 2008 Runa ---> Jeg vil gerne vide om i nu også har plads, til smukke Lope, jeg ska med glæde tage ham for dig hvis det er det hehe ;-p

  • #4   21. aug 2008 He he Kia... Jamen selvfølgelig har vi det... Lope SKAL jo være her... Men det bliver da helt sikkert en omvæltning for ham når baby kommer... Men det skal vi nok klare... c",)

  • #5   21. aug 2008 Jeg hedder Charlotte er snart 25!! Bor sammen med min mand Christopher. Vi bor øgaden. Vi blev forældre til en meget nem og mild Magnus i december 2007. Jeg arbejder også med ældre mennesker, som jeg er glad for. Er på barsel indtil oktober, så der er ik længe til stress og jag......zzzz Min mand er ved et smedefirma, så han er altid hjemme, så det bare dejligt :oD Ingen husdyr her.,,,,,,, udover edderkopppen oppe i hjørnet!!! hihihi



  • #6   23. aug 2008 Hej.. smiley Jeg hedder Christinna og bor med min kæreste Søren.. Jeg bliver 20 her til oktober og Søren bliver 23 til januar.. smiley Vi bor i en kæmpe lejlighed i vejgaard.. Vi har vores lille bitte misse kat Naja... Og jeg arbejder i en golf restaurent hvilket jeg nyder på de gode dage.. smiley

    Jeg har termin d. 26 Januar.. smiley Og vi har fået at vide vi skal have en lille Andreas.. smiley


  • #7   19. okt 2008 jeg hedder janne, jeg bor sammen med min lille pige Karen og min hund Luna i et llle hus i brovst. jeg er 31 år og skal muligvis omskoles efter barsel da mine uddannelser ikke lige passer til livet som alene mor,

    (alle forslag er VELKOMNE)


  • #8   24. nov 2008 Jeg hedder Diana, jeg er 24 år, og bor på et nedlagt landbrug i Tisted sammenmed min søn Oliver på 2 år, min kæreste troels og vores lille ny labrador hvalp Lullu. Til dagligt læser jeg til social og sundhedshjælper i Svenstrup, og glæder mig til at jeg er færdig.

  • #9   7. dec 2008 Hej.
    Jeg hedder Susan, er 27 år.
    Bor med min forlovede Jesper på en nedlagt ejendom ved Tylstrup.
    Vi har sammen en søn, Thomas, fra Nov. 05. Venter nr.2 til Maj næste år.
    Vi er begge udd. landmænd, og arb på samme gård. Jeg malker om morgenen (står op kl 03.15. gab) og har fri igen kl 08.00 og så resten af dagen.
    Jesper møder først kl. 07.30 så han kan lige nå at aflever Thomas i BH. og så henter jeg ham igen når jeg har sovet lidt..
    Vi har tilsammen 2 Beagle hunde. en tæve og en han, det sommetider får lov at få et kuld hvalpe.
    Så har vi 4 udekatte, og 1 pinto hest, der venter føl her til April. og så har vi min svigefars travhoppe + føl fra sidste år opstaldet.
    Så vi har nok at se til . :o)


  • #10   8. dec 2008 ej hvor sejt.. endnu en Christinna med dobbel N.. smiley

  • #11   9. dec 2008 Jeg hedder Maiken, er 23 år og gift med Christian på 26 i Svenstrup (jeg er opvokset i Vejgård). Jeg er personlg hjælper for et kræftsygt barn i Nørresundby. Når det rette tidspunkt er kommet, skal jeg i gang med at læse til sygeplejeske (i Hjørring). Christian er uddannet anlægsgartner i GUG men arbejder nu som maskinfører og skæremand på Color Print i Vadum.

    Vi har siden 7. oktober 2007 forsøgt at få os en lille bebs. Vi kom i behandling på Dronninglund Fertilitetsklinik i sommeren 2008 og har været igennem 2 forsøg nu ind til videre uden held :o(


  • #12   11. dec 2008 Det kommer Maiken, det er vi mange der tror på:0)))

  • #13   11. dec 2008 Tak for det :o)

  • #14   16. dec 2008 Hej alle sammen smiley
    Jeg hedder Simone & er 18år & er på barsel (Kedeligt & gå hjemme da alle er på arbejde - kunne være dejligt & mødes med andre som har børn) Evt. tage ud & opleve noget. Jeg har en kæreste på 21år som hedder Rasmus som er smed på salling plast i Ranum. Vi bor til leje i et hus i Ranum v. Løgstør sammen med vores datter Cecilie, Hund (Basse) & vores kat. Som vi er rigtige glade for da vi boede i en lille lejlighed inden jeg blev gravid.
    Vi fik vores lille smukke prinsesse den. 25.09.2008 kl. 01.35 med kejsersnit (Havde svangerskabsforgiftning) på Aalborg sygehus smiley

    I er meget velkommen til & spørge vis der er andet i ville vide om os smiley ..


  • #15   13. feb 2009 Hej..

    Jeg hedder Diana og bor i Hobro med min datter freja på 5 måneder. Jeg bor alene med hende hvilket er noget nyt.. Jeg er på barsel indtil august, og skal derefter starte på uddannelse til sygeplejerske, eller sådan lyder mine planer hvert fald lige nu. Vi bor i en lejlighed som vi har lejet, den ligger midt i Hobro by så jeg har det nemt til alting, hvilket er meget rart når man ikke har nogen bil.. Min fritid går jo på Freja og så løber jeg meget. Det er vigtigt for mig at holde mig i form. Bare fordi man er blevet mor behøver man jo ikke at sætte sig til at hænge smiley
    Det var nok det jeg havde lige nu smiley
    Kram til Diana og håber i kan holde varmen i disse kolde dage,.


  • #16   16. feb 2009 hejsa jeg hedder Anette og jeg er 21år jeg bor sammen med min kærste kim på 22år vi har en dejlig dreng fra den 19 april 08, vi bor i en lejlighed i en lille by ude for støvring. vi har vært sammen i lidt over 2år og vors søn hedder mike

  • #17   2. jun 2009 Jeg hedder Betina, er 26, og bor i lejlighed i Aalborg med min datter Josefine på ½ år :o)
    Flytter dog til Vodskov sidst i august, da vi pt. bor på 4.sal- lidt problematisk, når der skal handles ind med en 8kgs baby under den ene arm og alle bæreposerne under den anden smiley


Kommentér på:
Hvem er vi???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce