{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.048 visninger | Oprettet:

Mit sidste lægebesøg {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg mit sidste lægebesøg. (32 ugers)
Kæresten var med, da han synes det er hyggeligt at deltage, og når han har mulighed for det, så synes jeg også at han skal.

Maven blev målt til 31cm, dog kunne hun ikke sige noget om hans str og vægt, da hun ikke er så rutineret i dette. (ikke min egen læge) Det blev jeg lidt ked af, da jeg havde håbet på at hun kunne sige lidt, så jeg er fri for at gå med det her tanker om han nu er stor nok, og om kan følger kurven.

Så testede hun min urin, hvor der var lidt blod samt æggehvidestof i, så nu skal jeg starte penecelin, for formodet blærebetændelse. Skal på fredag rine og få svar på den, da den er sendt på OUH, så man kan sikre sig at jeg får det rigtige.
På onsdag i næste uge, skal jeg ligge en ny urinprøve.

Jeg har de sidste uger haft en krampeligende følelse i mit haleben, når jeg har siddet eller stået for længe. Lægen undersøgte mig, og da hun trykkede på mit bækken og bagefter på mit skamben, var jeg sgu tæt på at klappe hende en på låget. KÆFT det gjorde niller.
Så hun kunne hermed konstatere at jeg har graviditets relateret rygsmerter, også kaldet begyndende bækkenløsning. ØV ØV ØV. Nå men jeg fik nogle fifs til hvordan jeg kan mindske smerterne, og så håbede hun ikke at jeg fik mere ondt. Kæresten fik med strænge øjne besked på, at fra nu er det HELT FY at støvsuge, gå længere ture med hunden, stå og skrælde kartofler og løfte på tunge ting. Han blev helt lille den stakkels mand, af de øjne hun sendte ham. Han er nu ellers super sød til at støvsuge, da vi har gulvtæpper og min egen læge sagde at det måtte jeg ikke.
Undskyld den lange tekst.


Kommentarer på:  Mit sidste lægebesøg
  • #2   24. nov 2010 Hvis lægen havde været det mindste i tvivl om str. på den bette havde hun nok sendt dig videre, så tror helt sikkert ikke du behøver at være nervøs.

    Sikke noget skidt med urinen men godt der nu er kontrold med det.
    Og øv øv hvor er dte træls med bæknet, men godt at det først er nu det kommer og ikke tidliger, det har jeg nemlig prøvet og så er en graviditet bare langgggg


  • #3   24. nov 2010 Ja det er godt at man bliver fulgt med hensyn til urinen.
    Bækkenløsningen mener hun jeg har haft et stykke tid, eftersom at jeg var så øm. Men hun tror bare at jeg har skudt halebenet op, da det kan mindske smerterne i bækknet. Men ja jeg må tage den med ro. Vil sige at min kæreste er super god til at tage det tunge læs. Dog kan han IKKE lave mad, så det er jeg nød til at fortsætte med, men det kan jeg også sagtens, så må jeg jo bare holde pauser, hvis det begynder at gøre ondt.

    Jeg ved godt at havde hun tvivlet på str så havde hun sendt mig videre. Men jeg får bare den her tanke, når hun siger at hun ikke er øvet nok i det, kan hun så overhovedet mærke hvor stor han er, så hun kunne sende mig videre hvis det var.
    Jeg kan bare ikke sige mig fri for at være lidt ked af at hun ikke kunne, for synes der er længe til den 23/12 hvor jeg skal til JM.

    Måske det bare er min gravide hjerne der køre for meget.


  • #4   25. nov 2010 Joan tro helt sikkert hun har haft en ide om str. men at hun måske er ked af at sige det da hun ikek føler sig helt sikker, emn et eller andet sted hvornår finder hun ud af at have dømt rigtig hvis hun aldrig prøver..

    DEjligt din mand er så hjælpsom det letter altid det hele en smugle..


  • #5   25. nov 2010 Jamen det var også det jeg tænkte. Giv et bud og sig at det kun er et bud. Hvis hun ikke vil skønne, så skal hun ikke stå åben for at modtage gravide. Det er jo ligesom en ret vigtig ting for os.

  • #6   25. nov 2010 Ja det har du ret i og kan også godt frostå at du er skuffet dete r også bare ærgelig når nu man har glædet sig til at få det at vide..

  • #7   25. nov 2010 Ja eller bare et skøn. Bare lidt at gå efter havde været godt.
    Men jeg må bare vente til den 23/12.


  • #8   25. nov 2010 der er ikke andet for, men den bette har det da med sikkerhed også fint hvorfor skulle den ikke have det =)

  • #9   25. nov 2010 Nej tror da også han har det godt. Men du havde det sikkert også sådan da du ventede Lærke, at man gik meget op i str og vægt. Tankerne falder tit på emnet, og et skøn havde været godt for mig lige nu.

  • #10   25. nov 2010 ja selvf. er man mere spændt når nu det er den først så kan godt forstå dig.. Og aj man gå mere op i vægt og sådan, det samme med at man har meget mere styr på hvad uge og hvor mange dage man er henne, det har jeg bare slet selt ikke denne gang, må ind i min kalender fro at regne på det hehe..

  • #11   25. nov 2010 Ja det er jo fagre nye verden hver dag første gang... Hver en lille ting bliver bemærket...hehe...

Kommentér på:
Mit sidste lægebesøg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce