{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

:'( Hvad skal jeg mon stille op :'( {{forumTopicSubject}}

Hey tøsser håber jer og jeres mænd/kærester
har det godt og glæder jer til den lille kommer ..

Ja min kæreste IKKE kæreste er så lige sagt stop .
Jeg er 18 år og skal være mor for første gang til januar men her i weekenden , sagde han at han ville ha' en pause men vi var stadig kæreste ((HVOR ER DEN LIGE DEN HÆNGE SAMMEN ?? ))

Han siger han arbejder er vigtigtre , men fair nok , men så jeg sku bare bange for jeg kommer til at stå alene med det hele ..

Håber i alle har det godt ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :'( Hvad skal jeg mon stille op :'(
  • #2   22. nov 2010 Pyyhh det er en svær situation at stå i!!!

    Jeg har nok lidt svært ved at forstå at arbejdet kan være vigtigere, men sådan har vi jo alle forskellige prioriteringer...

    Man kan så også sige at hvis en pause er det, der skal til, så er det måske værd at prøve... har et hold venner, hvor han også ville have en pause, men ret hurtigt fandt han ud af at det var hende han ville alligevel... og det hele endte lykkligt med 2 børn und alles.

    Det kan også være at alle tankerne om at få et barn pludselig er steget ham til hovedet...

    Jeg håber virkelig I finder ud af det sammen!!


  • #3   22. nov 2010 Åhh nej du kære, det var da en rigtig grim ting at sige. Men kan det ikke være at han som mange mænd pludselig bliver ramt af panik. Panisk for at ikke at være god nok. Panisk for ikke at kunne finde ud af det. Panisk for at han ikke kan leve op til det store ansvar det er at skulle være far.
    Så er det jo nemt nok at sige at arbejdet er vigtigere.

    Jeg vil ikke sidde her og holde hånden over ham, men jeg kan kun sige at min kæreste også har haft de der tanker. Men min kæreste er så bare rigtig god til at sige tingene. Måske fordi hans egen far forlod ham da han var en lille dreng.
    Vi fik snakket tingene rigtig godt igennem, og som jeg sagde til ham, så bliver jeg altså også ramt af panik engang imellem.

    Tag en snak med ham, og se om i ikke nok kan finde ud af det her sammen. Der skal 2 til at lave en baby, men der er kun 1 taber, hvis man ikke finder ud af det.


  • #4   22. nov 2010 hey tøsser

    1000 tak for støtten smiley Er jeg sku glad for ..

    Jeg fik så snakket med ham igår ,, og ja gik sku ikke meget beder han vil ha' en pause , og ikke se men somsagt være kærester ,, Øh og jeg har haft mine tvivl på ham og det ved han ikke at jeg beskylder ham for noget overhovdet ,, men bare hvor jeg havde ham efterhånden da han heller ville arbejder osv ... smiley

    Hor han igår siger han bære på en meget stor ting som INGEN ved og den skal han selv finde ud af hvad han vil .. ??? smiley Øh ja hvad du vil HALLO vi skal ha' et barn ,, jeg så det sku da klart min tvivl den bliver højer om der så måske er en anden eller hvad ????

    Der blev jeg sku godt nok lidt sur må jeg ærlig indrømme ,, så nu må vi se føler mig meget tabt lige pt , og ved ikke hvad jeg skal og ikke skal gøre smiley Om jeg kommer til at være alene mor eller


  • #5   22. nov 2010 Kan godt se at det er en øv situation du står i. Men altså søde, hvis han ikke vil snakke med dig om den store ting han bære på, og at han hellere vil arbejde. Så er du måske bedre tjent med at i holder en pause.
    Hvis du bliver alene mor, så klare du også sagtens det. Det er jeg sikker på at du nok skal klare.


  • #7   22. nov 2010 hey hey tøsser smiley

    Nårh nu har jeg haft besøg af tossen ,, hehe ej .

    Når vi har snakket rigtigt længe sammen er først lige taget hjem nu ,, og har fået det en af ham hvad det var han gå med i tankerne ,, det er fordi han er ved at få lavet sådan en test på om han har ADHD ,, og det gå han åbenbart meget med oppe i hovdet ,, også fordi der bare vil være så mange svar på hans barndom , hvis han har ADHD . Men nok om det ..

    Øh ,, ja vi er kommet frem til det at vi tager en dag af gange , og tror stadig vi er kæreste ,, men en dag af gange og han har så holdt hånden på hjertet idag , og sagt at han vil være der for hans søn lige meget hvad ,, så det må jeg jo tror på.. der er ikke andet for ..

    -- Men hold kæft hvor er jeg glad for i tøsser har været her for mig ,, betyder virkelig meget smiley 10000 gange mange tak piger smiley


  • #8   23. nov 2010 Puh ha sikke en omgang at få smidt i hoved og så, her så tæt på fødslen..
    Men det lyder jo heldigvis som om i har fundet en løsning som både du og kæresten kan leve med...
    Føler med dig det må bare ikke være sjov det du går i gennem nu.
    Men lige meget hvad er jeg sikker på du nok skal klar det, med eller uden dig ?


Kommentér på:
:'( Hvad skal jeg mon stille op :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce