{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Heei tøser, så skete det. {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det. Havde jo fået planlagt kejsersnit onsdag d. 25/8, men sådan blev det ikke.
Jeg sendte manden afsted på forretningsrejse fredag formiddag, og forventede ham hjemme igen søndag aften/nat. Jeg ahvde fået min bror til at komme og være hos mig, for var ikke tryg ved at være alene, hvis nu der skulle ske noget. Weekenden forløb stille og roligt, og det blev søndag. Min bror kørte hjem kl 15.30, og derefter måtte jeg jo så klare mig selv, men det ville da ikke være noget problem, for manden ville jo komme i løbet af aften. Han ringer dog og siger de først er hjemme ved en 1 tiden, men det er jo også okay. Ja og han er så hjemme kl 1, og vi putter hundene sammen og går i seng kl 2. kl 3.30 vågner jeg og skal tisse, går ud på wc og tisser, og jeg har for vane at kigge på papiret, og det gør jeg selvfølgelig, og til min store overraskelse ser jeg at papiret er mørkt, rejser mig for at tænde lyset, og så er der noget der drypper ud af mig, fuck tænker jeg. Jeg kalder på manden, men han reagere ikke, kalder igen og igen men intet sker, før jeg skriger, JEG BLØDER HELT VILDT, og så skal jeg lige love for at han fik ild under fødderne griner. Jeg ringer 112 siger han, der går 5 min så kommer akutbilen og 10 min ambulancen. Jeg får både ilt og det hele, og jeg tænker bare, ej okay hvorfor overreagere i sådan, jeg har jo hverken veer eller noget griner. Nå men jeg bliver kørt babuh babuh ind på føde gangen, og ambulance manden køre faktisk så stærk at jeg må be ham om at sænke farten, før det gør faktisk en smule ondt når han rammer et hul i vejen eller noget, men nej nej frem det skal vi. Nå men jeg kommer ind på en stue og jordmoderen køre en sådan kurve på mig, og pludselig ud af det blå, får jeg veer, og det var jo ikke planen, for jeg måtte jo ikke føde selv, så tja det blev til akut kejsersnit. Prinsessen er født mandag d. 23-08-2010 kl 7.32. Hun vejede 3400 gr og målte 52 da hun kom ud.

Hun har dog tabt sig 340 gr og vi er stadig indlagt, da hun ikke vil spise og har fået gulsot, så hun ligger i en lyskasse.
Det er meget hårdt, og jeg er rigtig ked af det, for savner bare så meget at være der hjemme,....

Min mand er heldigvis noget af det mest fantastiske, så han har købt mobiltbredbånd til mig så nu kan jeg få tiden til at gå. Han er her self så meget som muligt, men vi har jo to andre børn og en masse hunde, så jeg er alene om natten, det er hårdt.

Nå nu vil jeg smutte ud og få noget mad.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heei tøser, så skete det.
Kommentér på:
Heei tøser, så skete det.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce