{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Gofformiddag til alle :) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil starte med at sige at jeg er utrolig glad for at vi har startet denne gruppe op omkring os der har børn fra tidligere forhold. Der kan opstå mange tanker og situationer som andre måske ikke har, og derfor er det rart at have nogle søde venner at snakke med smiley

Jeg vil starte med at præsentere mig selv smiley
Jeg er en ung kvinde på 23år. Hedder stine og bor i svendborg. Jeg har en datter, Iben, fra et tidligere forhold, og har siden hen fundet mig en ny kæreste som jeg nu er forlovet med og hedder basse(jan).
Vi har nu i et stykke tid været i gang med projektbaby, og det har da også været lykkedes et par gange men endt i sa, hvilket også er en hård ting. Især for min kæreste, da det jo på en måde er nyt det hele for ham. Der er rigtig mange ting som man kommer igennem, og mange har jeg selv været igennem og det har han ikke.
Mange tanker er gået gennem mit eget hovet, f.eks indlægget fra igår omkring mulige forskelle mellem ens nuværende barn og et fremtidigt. Hvordan mon det vil gå, og så videre og så videre.
Jeg tog mig en lang snak med min kæreste om det, og han var rigtig sød ved mig og lytte til mine inderlige trykkende tanker som ligger derinde et sted, og han fik mig til at indse at det va ren helt naturlig ting at være bange for.
Jeg ved jeg ikke er den eneste med mange tanker og måske bekymringer, og håber vi alle kan hjælpe hinanden herinde. Det er rart at have en at komme til.
Stine.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gofformiddag til alle :)
  • #1   16. jul 2010 Hej
    Jeg hedder Karina og er 27 år er gift med Peter på 38år. Jeg har Jessica fra et tidligere forhold på nu 6½år og sammen har vi Melissa på lidt over 1½år gammel og venter vores andet fælles barn til november 2010.
    Min mand har taget utrolig godt imod Jessica fra starten selv om han ikke er komme ind i et nemt forhold. Jessica boede hos mine forældre da han kom ind i billede samt vi efterfølgende har konstateret ADHD samt jeg også er syg.
    her i "sommerferien" har jeg haft den store hjemme alene en hel uge så hun havde mig alene og det var guld værd for hende godt jeg er sygemeldt..
    det blev en lang smørre så må heller holde, men dejligt med sådan en gruppe, er der mon flere hvor faderen man ikke er sammen med mere har droppet sit barn ?

    Hilsen Karina
    Jeg er så velsignet med en dejligt mand at jeg aldrig har kunne mærke forskel på den både han har behandlet pigerne trods han ikke er far til den store og hun er en stor mundfuld, var meget bange under min sidste graviditet om han ville være anderledes når han fik sit eget men det blev gjort til skabbe han er så pragtfuld.
    min store datter ved godt hun har to fædre men hendes biologiske far har fravalgt hende igen så de ses ikke mere. da hun har ADHD og meget lavt selværde som vi ikke kan få på leger vi med tanken om en aflastningsfamilie til hende hver anden weekend det jeg spændt på hvordan den lille vil reagere på når hun bliver større og forstår men den tid den sorg.


  • #2   15. jun 2011 hopper med ind i denne gruppe

    Ja jeg har en datter fra november 2010, dog ville faderen til hende ingen ting have med hende at gøre, så han er helt ude af billedet den dag idag, dog køres der en faderskabssag, som jeg skal i retten med her fredag.

    Jeg har været sammen med min køreste siden jeg var 2 måneder henne, så for mig og ham er min datter lige så meget hans datter og det vil altid være ham der er hende far. dog skal hun vide med tiden, at der er en anden.
    bekymre mig da lidt om, nå vi engang skal have en 2'er om den vil komme til at ligne hende vi har nu, om man vil kunne se de ikke er rigtig søskende.
    En ting er jeg dog glad for, selv om min kæreste ikke er biologisk far, ja så får vi hele tiden af vide, at vores datter er en kopi af sin far hmm lidt sjovt, når de ikke har noget genetisk, men ja hun er sku en far pige så det siger spar to


Kommentér på:
Gofformiddag til alle :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce