{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.566 visninger | Oprettet:

Huskeliste til tvillinger {{forumTopicSubject}}

Kom frisk alle i dejlige tvillinge mødre.....Hvad skal vi have købt hjem til vores dejlige tvillinger inden de kommer ud i den store verden.....

Lidt har vi bestemt os for:

1. Kombivogn af mærket teutonia (staves ) med to hårde lifte...
2. Kravlegård - da vi har en stor hund
3. 2 skråstole
4. 4 baby dyner
5. Badekar evt. med stativ
6. Bæreseler
7. Autostole
8. Babyalarm
9. Ammepude
10. Puslehynder
11. Pusletaske
12. Sutteflasker hvis ikke amningen lykkes
13. Regnslag og myggenet
14. Stofbleer
15. Badelagner
16. Sengetøj - men hvor meget?
17. Natdragter - men hvor mange?
18. Sparkedragter - men hvor mange?
19. Flyverdragter eller lignende


Og så må I meget gerne komme med input og gode erfaringer.....
Jeg har termin den 4. oktober men de kommer jo nok før tid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Huskeliste til tvillinger
  • #2   14. apr 2010 Tusind tak for svar.....alt kan bruges


  • #3   14. apr 2010 Mig og min...:Uddyb gerne - hvad - hvor gammelt - hvor længe har det været brugt og priser?

  • #4   14. apr 2010 har i msn det er lidt nemmere

  • #5   15. apr 2010 Nej men vi har i forvejen mange forbindelse til brugte ting, så tror ikke det har interesse. Men tak for tilbudet

  • #6   21. apr 2010 heey skråstolen er en tvillingemors bedste ven smiley har mine unger med næsten over alt og den giver fred når min mand og jeg spiser aftensmad ..
    hvor meget tøj og sengetøj du skal bruge afhænger udelukkende af dine børn, hvis de gylper meget kan det være nødvendigt med en del, en af børnene i min mødregrp får nyt tøj på ca 6 gange om dagen!!!
    en god invistering er lidt tøj i str 50, mine kom 6 uger for tidligt, men var sunde og raske så fik dem hurtigt ind på min stue, og elskede og give dem deres eget tøj på, vi var indlagt i 19 dage og det hjalp mig med ikke og have så meget hjemve!!!!
    vi har en kæmpe barnevogn med alm lifte, og det er løsningen for os, jeg kan bruge vognen som indkøbsvogn og liftene har vi brugt flittigt når vi har være ude ved bedsteforældre og venner, hvilket vi er meget smiley hvad i skal vælge afhænger helt af hvor i vil have jeres børn med hen, og hvor meget!! smiley
    hvis du er interessertet i tvillinge tøj til piger så skal du være velkommen til og skrive, til sep har jeg nok fra 50 til 74, kommer lidt an på pigerne smiley ellers er der indtil str 68 og det er alt hvad man skal bruge fra inderst til yderst smiley dog intet i uld da mine sagtens kunne holde varmen i flyverdragt og dyne smiley


Kommentér på:
Huskeliste til tvillinger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce