{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Velkommen til alle {{forumTopicSubject}}

Vil egentligt bare sige velkommen og præsentere mig selv :o)

Jeg hedder Louise og jeg er den heldige mor af tre dejlige drenge på henholdsvis 8 mån, 5 år og 10 år. . Vi venter os et nyt skud på stammen d 19 August, og det ved vi ikk om det er dreng eller pige, det finder vi forhåbentligt ud af til næste og sidste scanning d 4 April. .

Vi ( mig, min forlovede og drengene ) bor i et hus ude i en lille bonde by der hedder Kongerslev, ca et kvarters kørsel fra Aalborg. .

Det var lidt info om mig, det er nogen gange rart nok lige ved lidt om hvem det er man skriver med :o)

Mvh Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til alle
  • #1   22. mar 2010 Jeg hedder Malene , og venter mit første barn til september. smiley

    lige pt. bor min kæreste og jeg hos hans forældre, men det kun lige indtil vi har fundet vores eget, vi vil gerne finde et lille hus omkring Brønderslev, jerslev, tårs, østervrå og de kanter smiley



  • #2   22. mar 2010 Hej Malene :o)

    Ej hvor spændene. .
    Hvor skal du så føde henne ?
    Har selv født alle tre på Aalborg sygehus. .


  • #3   22. mar 2010 Hej Michelle :o)

    Så er det ikk kun mig der godt kan li at ha mange børn :o)
    Elsker når de er her og sætter gang i huset og man kan mærke at der er liv og glade dage, når de er væk for længe af gangen, bliver her sgu så stille og trist og jeg keder mig. . Vi har snakket meget om transport herhjemme, når den næste lille bebse kommer her til August, vi kan jo ikk være i en bil mere så, medmindre vi køber en med det extra sæde ovrebag i eller en slags mini bus. .


  • #4   22. mar 2010 Jeg skal føde i Hjørring (: , ihh og glæder mig allerede rigtig meget til den lille kommer til september smiley det bliver såååh godt smiley

  • #5   23. mar 2010 Malene - Uha ja kan godt forstå du glæder dig :o) Det er også en helt speciel følese første gang man holder sit lille nye barn i sine arme, det kan ik beskrives med ord. . Vil i vide om det er en dreng eller pige i får ?

  • #6   23. mar 2010 Michelle - Ja det er nok også det mest praktiske i længden. . Har også Oliver her hjemme hos mig og det håber jeg at han kan blive ved med, men døjer desværre rigtigt meget med bækkenløsning, men holder ud så længe jeg kan og håber at tiden flyver afsted :o)

  • #7   23. mar 2010 Ja det vil vi gerne vide, altså hvad køn det er, det synes vi er mest praktisk (: ,

    ja kunne godt forstille mig det er helt ubeskriveligt når man sidder der med sin lille baby i armen for første gang (: , glæder mig til jeg skal prøve det smiley


  • #8   24. mar 2010 Malene - Jeg holdt mig tilbage de første 3 gange og fandt først ud af om det var dreng eller pige da jeg havde født, det var altså super spændene :o) Men det er det er vores sidste barn det jeg bærer nu, så lige for at prøve noget nyt, vil vi vide det til næste scanning. . Årh jeg glæder mig som et lille barn til juleaften :o)


  • #9   26. mar 2010 Hej Michelle og velkommen :o)

    Hold da op en nem dato, den kan de fleste huske. .26-06-09. 04-10-04. 10-10-99 Det er mine børns fødsels datoer, troede de var nemme, men det er de da ikk i forhold til dit :o)


  • Mille
    Mille Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 44
    #10   28. mar 2010 Så må jeg da også hellere få præsenteret mig. Jeg hedder Mille. Jeg bor sammen med min forlovede Lars. Vi har den 2. januar 2010 fået en lillle søn som hedder Marius.
    Han blev født i uge 36+1, og havde lidt startvanskeligheder bl.a. kunne han ikke finde ud af at sutte, og måtte have sonde 8 dage. Men efter 11 dage på neonatal var vi hjemme igen.
    Ellers kan jeg fortælle at vi bor i hus i Hjørring, har hund, kat og hest.


  • #11   28. mar 2010 Hej Mille :o)

    Tillykke med jeres søn, sikke et fint navn i har givet ham, det kan jeg godt li´. .
    Uha det var tidligt, han ville ud til jer, han var nok lige så spændte som jer :o)
    Men det var hurtigt i var hjemme igen. .
    Når i bor i Hjørring, så har du født i Dronninglund, har du ikk ?


  • Mille
    Mille Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 44
    #12   28. mar 2010 Nej jeg fødte på Hjørring sygehus.

  • #13   28. mar 2010 Griner. . Gud ja selvfølgelig da :o)
    Jeg er da vist kommet fot tidlig op her til morgen. .


  • Mille
    Mille Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 44
    #14   28. mar 2010 Haha.. vi skal jo også stille uret en time frem.

  • #15   28. mar 2010 Ja det kom jeg i tanke om for fem min siden :o) Glemte da alt om det igår aftes. .

  • #16   29. mar 2010 Jeg hedder Mia, er 22 år, bor sammen med min kæreste i rækkehus i vejgaard, med de to dejligste unger på 1 og 4 år, ( begge er fyldt år her i marts)

  • #17   29. mar 2010 Hej Mia og velkommen :o)
    Det er dejligt nemt når de har fødselsdag i samme mån, det har mine to største også. . Tillykke til dem begge :o)


  • #18   5. apr 2010 Det er aldrig for sent :o)
    Velkommen Ida - Marie. .
    Det kan jeg godt forstå, glæder mig også rigtig meget til vores lille bebse kommer ud til mig. . Vi skal til scanning i morgen ( Tirsdag ) hvor vi har valgt at vi vil vide om det er en dreng eller pige der sparker rundt derinde :o)


Kommentér på:
Velkommen til alle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce