{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Uhh spændende ( clairvoriant ) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen...

Jeg har det sådan jeg tror der er mere mellem himmel og jord også fik jeg den idé i går med, gad vide om en clairvoriant kan fortælle mig kønnet på mit barn...

Vi har for ca. 5 år siden haft kontakt med en, pga. noget med min far, hun vidste intet da hun kom, men var så ufatteligt dygtig og kunne fortælle en hel masse om både os børn (som hun ikke havde mødt) og en masse om min far og mor...

Så i går tog jeg kontakt til hende, det skal lige siges vi har aftalt at vi gerne vil vide kønnet... Efter hvad hun mener så er det en pige jeg skal have, ikke nok med det men så fortalte hun at jeg havde været mor for den her sjæl før... I det liv var jeg ikke en god mor de første 10 år af barnets liv, jeg var meget egoistisk og fik barnet passet meget ude...

Jeg ved ikke helt med det med, at sjælen går videre og man har levet før, men spændende var det i hvert fald, og spændende om sygehuset er enige med kønnet d. 26. februar...

Er der andre der har prøvet noget lignende ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uhh spændende ( clairvoriant )
  • #1   28. jan 2010 Hej Maria Louise... Jo det var vildt at sidde og høre ikke mindst det med det er en sjæl jeg skulle have født i et tidligere liv... Jeg er meget i tvivl om det er noget jeg tror på med man skulle have levet før, men det sætter da tankerne i gang...

    Men eftersom det er en vi har haft snakket med før, og jeg har set hvad hun kan så er jeg bare helt overbevist om det er en lille pige, men er da spændt når vi kommer til sygehuset...

    Egentlig var det bare for sjov, for at se om hun kan, men altså hun er simpelthen så dygtig...


  • #2   28. jan 2010 Altså jeg tager hende seriøst, men sortere lidt i det... Vil ikke gå og være nervøs for mit barn, men bare tage det som en erfaring...

    Altså hun er vildt dygtig og kan hjælpe folk med mange ting...


  • #3   28. jan 2010 Men man skal bare huske det er hjælp til selvhjælp og man skal lade være med at spørge før man har overvejet både positive og negative svar...

  • #4   30. jan 2010 Hej
    Jeg har aldrig prøvet sådan noget, men har tænkt på det da min mor døde i 2004 og det kunne være spændende at prøve. Men jeg ved ikke om jeg tror på dem.. man har jo hørt at der er svindlere. Så det er aldrig blevet til noget. Men altså jeg tror også på at der er mere mellem himmel og jord end vi lige kan se med det blotte øje.
    Har også selv oplevet ting som barn der styrkede min tro på det overnaturligt.. Men men.. det med at hun taler om et tidligere liv, det tror jeg nok ikke rigitg på..


Kommentér på:
Uhh spændende ( clairvoriant )

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce