{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

hvor går det hurtigt {{forumTopicSubject}}

hej jeg fik lige en øjenåbner den anden dag, vi var på besøg ved nogle venner der lige har fået en lille dreng, han var samme størrelse som Lukas da han blev født, og pludselig var min lille dreng blevet en stor basse, der kunne gøre så mange ting frem for den lille hjælpeløse dreng de havde, hvor går det dog hurtigt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor går det hurtigt
  • #1   10. nov 2009 Jeps! Jeg havde den samme oplevelse for nogle uger siden.... Min store datter (som ellers ikke er til den store side i forhold til hendes alder) var jo kæmpe i forhold til en lille nyfødt smiley
    Synes også bare det går vildt stærkt med udviklingen. Nu kan hun række ud efter legetøj, når hun ligger på maven smiley


  • #2   10. nov 2009 ja det kan lukas osse, han kan osse selv putte sutten i munden når han sidder op, når han ligger på maven bruger han mere taktikken med at lægge munden ned til sutten:-) han er osse begyndt at holde i sine fødder pg prøver at få dem i munden, og så alle de dejlige nye lyde der kommer hele tiden:-) det er nu rart at han er blevet større:-)

  • #3   10. nov 2009 Uh ja, sutten tager hun i hånden, men hun har meget svært ved at få den vendt rigtig, så den kan komme i munden, men der øves smiley
    Tæerne op i munden har bestemt ikke gjort bleskift nemmere!!!!!
    Og så siger hun "prutte-lyde" konstant, så der skal skiftes savlesmæk ret ofte....


Kommentér på:
hvor går det hurtigt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce