{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

IVF behandling {{forumTopicSubject}}

Ja så er det næste skridt ellers det vil sige, nu skal vi lige på skole/kursus først her den 27/10 og høre hvordan det hele kommer til at forløbe......

Men det bliver da en mere omstændig omgang end vores IUI forsøg.......

Kom nu alle som har en finger med spillet - lad os nu opleve baby-lykken....

Er der andre som skal til/er igennem IVF?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IVF behandling
  • #1   12. okt 2009 Krydser finger for at det lykkes i 1. forsøg... Jeg er jo et levende eksempel på at det kan lade sig gøre...
    Vi skal der op dagen før, men det er til en scanning....


  • #2   12. okt 2009 Ja....vi krydser også......Det skal lykkes og det gør det også - men håber da at det bliver i 1. forsøg med IVF.....

    hmmm, glæder mig inderligt til at skulle til scanning - "rigtig" scanning..... smiley


  • #3   12. okt 2009 Dejligt i er kommet videre, så føler man lidt nyt håb...
    VI har også været igennem IVF og i 1. forsøg (fryseforsøg) fik vi vores søn så det kan sagtens lade sig gøre hurtigt smiley
    Nu er de sidste 2 æg tøet op i dag og de har begge overlevet og i morgen skal jeg have dem sat op og så er det bare at vente 2 uger mere.


  • #4   12. okt 2009 Bianca: ja det er da rart, men havde da ønsket/håbet at vi kunne klare os med IUI behandling, men sådan skulle det ikke være......så nu kan det kun gå for langsomt med at komme i gang med IVF......


    Ja det er så dejligt at høre fra jer - hvor det er lykkes i første forsøg eller hurtigt....det giver håb.

    Krydser fingre for jer......med ønskebarm nr. 2.



  • #5   12. okt 2009 Ja vi var også gennem 2 IUI'er inden vi gik videre. Det er så lang tid at vente hele tiden på det ene og andet...men min mands sædkv. lå lige på grænsen til IUI ikke var aktuelt men det blev prøvet og uden held.
    Til gengæld er det gået over al forventning ved IVF. De forstår slet ikke jeg ikk er blevet gravid naturligt..
    Ved i hvorfor I ikke har fået barn indtil nu?


  • #6   14. okt 2009 Min mands soldater er alle kamp klare - rigtig fin kvalitet smiley

    Og de kan heller ikke se årsagen hos mig ...... så ja vi er uforklarlig barnløs smiley


  • #7   15. okt 2009 Det er da altid noget han er kampklar smiley
    Men det uforklarlige er træls, så går man jo bare og ikke ved noget som helst alligevel..
    Selvom min mands sædkv. er nedsat, hvor "normale mænd" ligger på ca 12-30 mio ligger hans på 2-12mio.
    Alligevel fik vi for 1½ år siden taget 6 æg ud og de 5 blev befrugtet. Det var langt over gennemsnittet sagde de og de ville også kalde os uforklarlige....hmm.....kan da godt se de var gode nok til at befrugte alligevel, men det lykkedes da ikk af sig selv..


  • #8   16. okt 2009 Det er lidt mærkeligt det hele - men nu skal vi bare videre.....Så vi snart kan opleve babylykken

Kommentér på:
IVF behandling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce