{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Hvordan går det ??? {{forumTopicSubject}}

Heej allesammen ,,

Kom lig i tanke at det er på tide med en update smiley
Neela er nu ved at være 3mdr , hun vejer 4500g og er 57 cm ... MIn amning gik i stå da hun begyndte at tabe sig så nu står den på mme .. Hun spiser 130-160 ml pr måltid 6 gange om dagen og sover natten igennem (ca. fra kl. 21-22 til kl. 6-8 om morgenen) ...

Her på mandag skal vi til forundersøgelse med hende på rigshospitalet inden hun skal opereres derinde ... Hun er født med et sammenvokset kranie som gør at hendes hjerne på et tidspunkt ikk har plads til at vokse mere og for at komme det i forkøbet skal de skilde sammenvoksningerne ad .. Det er selvfølgelig ikk den bedste start hun kunne få på livet , men jeg håber da at det hele snart er overstået så jeg bare kan koncentrere mig om at nyde hende ... Ikk at jeg ikk gør det men jeg synes bare at den der triste stemning tar meget af glæden ...

I må undskylde min lille roman , men er sikker på at i kan sætte jer lidt ind i hvordan det er ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan går det ???
  • #1   15. aug 2009 Min amning er også gået i stå, jeg havde en meget stresset weekend lige omkring hendes dåb (d. 26. juli) samtidigt med jeg var syg, så der gik min mælkeproduktion ned.. SP'en sagde så at jeg skulle både amme og give MME.. Mine bryster begyndte så at gøre så ondt at jeg skulle overtale migselv til at ligge hende til, så jeg valgte at gå helt over på flaske, og det har både mig og Katja det fint med smiley

    Plus jeg har fået lidt mere frihed, hvis mig og kæresten skal noget kan vi nu få hende passet smiley

    Hun blev i tirsdags vejet til at være 5700 gram og være 63 cm lang, før hun kom på MME vejede hun 4700 gram, så hun har virkelig bare taget på lige pludselig smiley

    Katja er nu oppe og spise 166 ml 7-8 gange om dagen

    Hun kan løfte hovedet når hun ligger på maven, og er så småt begyndt at vende og dreje esig når hun ligger på aktivitets tæppet smiley

    Og så pludre hun en del smiley

    Hun har dog svært ved at falde i søvn når det er lyst, min sp siger det er fordi hun ikke kan finde ud af det, så hun ligger tit og skriger i flere minutter, hvor man ikke kan gøre andet end at vente på det går over smiley

    Om natten har vi heldigvis ikke det problem..

    Hun sover 5-6 timer som hun plejer, så det er meget dejligt smiley


    Og så held og lykke med lille pigens operation smiley


  • #3   16. aug 2009 Frk Gaarsdal... Håber operarioenen går godt smiley

    Her er min amning også gået i stå, da hun kun ville tage mit ene bryst, så Clara får også mme.. hun spiser meller 160-200 6 gange om dagen.. Ellers er en hun baby som sover mellem 8-9 timer om natten også 2-3 mere bagefter også gider hun ikk sove mere end 15/30 min ad gangen i løbet af dagen så er lidt synd da hun bliver meget overtræt! og gør alt for at hun skal sove længere.
    Men ellers er hun en glad baby som pludre højlydt og er begyndt at kunne vænne sig om på siden. og har virkelig fundet sine hænder, så de kommer i munden hele tiden.


  • winni m
    winni m Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 28
    #4   16. aug 2009 hejsa sjovt som amningen er gået i stå alle steder også her så Magnus får også mme han spiser 5 flasker på en dag med 200 ml. han er ikke blevet vejet længe så ved ikke hva han ligger på. han kan vende sig fra mave til ryg og når han ligger på ryggen kan han trille op på siden, han bliver lagt i seng næsten hver aften klokken otte (hvis vi er hjemme) og så sover han til et sted mellem 7 og 8 om morgen uden at vågne, det er bare super dejligt

  • #5   16. aug 2009 Hel allesammen.. godt at høre alle babyere trives smiley Og sender den lille Neela pige en masse tanker og håber det hele kommer til at gå godt..
    Kasper trives også. han har været så nem og rolig siden dag 1 og er det fortsat... smiley jeg ammede i 6 uger og så gik jeg på flaske.. han får 165 ml nan 6-7 gange om dagen... genre 200 ml til natten... han har fra dag 1 sovet fra kl 22-06.00 så det er dejligt,... nogle dage kommer han før i seng og stadig til kl 6-7 smiley d 29 juli vejede han 6800 g og målte 65 cm...der var han 11uger... nu er han 13 uger...
    han pludre også rigtig meget og elsker når man synger for hma.. så blir han helt vild..hehe..
    Vi begynder til baby sang d 7 sep så det ser vi frem til smiley han blev døbt d 26 juli smiley lidt længere omgang men tror jge fik det hele med..


  • #6   16. aug 2009 Min amning er også så småt ved at gå i stå, ammer dog stadig om morgen og om aften men ellers er det flaske.
    det er næsten en måned siden Delina blev målt og vejet men dengang var hun 5280 gram og 60 cm.
    Men ellers sover hun igennem om aften, holder også hovedt flot og har så småt fundet ud af hun har hænder smiley


  • #7   16. aug 2009 Her går det godt, han er 3 mdr den 23 aug. Jeg ammer stadig kun, så det er dejligt..
    Han måler 62cm og vejer 6700g.
    Han sover fra kl 22 til kl 6, hvor han lige skal spise, og så sover han igen til kl 9.. så jeg kan ikke klage smiley


  • #8   16. aug 2009 Her går det også fint:-) marius er nu tre måneder og ved at blive en lille prop som sin søster var dengang også:-)
    Han havde en urolig start, men efter fire kiropraktorbesøg fik vi den dejligste nemme lille dreng:-)
    Han bliver ammet hver 3. -4. time, dejligt:-) den første spiste meget meget ofte.. det giver moren lidt mere frihed til at komme ud alene..


  • #9   20. aug 2009 Her går det strålende. jeg vil med stolthed i stemmen sige at jeg ammer forsat og bliver ved med dette til bullerbassen er 6.mdr. Jeg kæmpede i starten en del med brystbetændelse, men ikke 10 vilde heste, 40 i feber eller mega avs, ku få mig til at stoppe. Det er sgu så dejlig praktisk altid at have hans mad lige ved hånden smiley

    Han er en gigantisk men sund og frisk knægt på lige over 2½ mdr.
    Han vejer 7,4 kilo og 65 cm - jeg ku ønske mig han sover igennem om natten, men det gør han desværre kun nogle gange. for det meste skal jeg op hver 3 time smiley

    Han blev døbt d.8. august og vi er så småt ved at være klar på at rejse hjem til mexico igen.....

    Livet er skønt og jeg kan absolut ikke beklage mig

    Held og lykke fremover til alle jeres bebser.
    Må de blive sunde og raske og gå et langt og godt liv i møde.

    Peace out. smiley


  • #10   21. aug 2009 Her blev William 3 mdr den 15 august. Med en vægt på ca 4700 og længde på 52 smiley
    William har kun fået mme og spiser max 135 ml af gangen. ca hver 3-4 time indtil om aftenen hvor han falder i søvn ved 21 tiden og sover til 2-3 stykker.. nogen gange vækker jeg ham inden jeg går i seng, og så kan man være heldig ag han strækker den til ved 5 tiden smiley
    Han græder meget og vil helst siddes med hele tiden, og det er skam også hyggeligt nok, men bare skide irriterende når man også har et børnehavebarn der også gerne vil have lidt opmærksomhed smiley


Kommentér på:
Hvordan går det ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce