{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Mad ! {{forumTopicSubject}}

Synes det kunne være intra. at høre hvad jeres små spiser, evt. hvornår på dagen og hvor meget..
Jeg kan jo starte..

Lærke får kl. 7:30 havergrød ½ dl. rå. eller øllebrød.

kl. 11.30 ca. få hun rygbrød ½ skive, med alt fra laverpostej, torskerovn, ost, markal osv. har jeg noget hjemme så som æg, fiskefrikadeller, alm. deller eller andet få hun også lidt af det til bare at spise..

mellem 14-15 får hun frugtmos

og kl. 18 få hun aftensmad, så vidt muligt det vis spiser..

Er der tidspunkter ud over måltiderne hvor hun virker sulten får hun flaske, men alt efter hvad sp. siger regner jeg med at hun snart ikke få flaske mere..

Til måltiderne får hun mælk eller saft, desvære nægter Lærke at drikke vand så det må vente til hun bliver lidt ældre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad !
  • #1   27. jul 2009 Heej..

    Nicklas får 180ml mme omkring kl 7, får havregrød kl 9, får et stykke rugbrød med leverpostej, eller hva vi nu har at smørre på kl 12.. Han får ikke løst pålæg på endnu, eller hva man skal kalde det.. smiley
    kl 15 får han en most banan, revet æble eller hva vi nu har af frugt.. smiley
    Kl 17.30 får han aftensmad, han er begynde at spise hva vi spiser. Så, så vit mulig får han det.. smiley
    Og omkring kl 19 får han 210 ml mme igen.. smiley


  • #2   27. jul 2009 okay ja det er ikke super lang fra lærke jo..

  • #4   27. jul 2009 Tristan lægger hårdt ud med en kæmpe potion havregrød ca kl 8, så spiser han rugbrød til middag, nogle gange kun en halv skive andre gange 2 skiver.. Om eftermiddagen får han gerne en banan (ikke most) eller lidt revet æble.. Til aften så vidt muligt det vi spiser.. Mellem måltider kan være en halv banan eller en frugtstang, det varierer.. Og så drikker han alm mælk eller meget tynd saft til maden, da vand bare bliver spyttet ud igen.. smiley

  • #6   28. jul 2009 det lyder som om de fleste her får det samme.., Men synes at nogle af jeres andres børn spiser meget i forhold til Lærke, hun spiser højest en halv skive rugbrød og det er faktisk sjældent at den bliver spist...
    men nu må vi se hvad den kære sp har at sige nå¨r hun kommer i morgen ved en 10 tiden..

    Malena, dejligt at høre at lærke ikke er den eneste som ikke er så glad for vand...


  • #7   29. jul 2009 Christine - Tristan æder jo oss som en voksen mand.. (Næsten da.. :D) Nej, vand er et no go her hjemme.. Han stikker i vild skrig når jeg gir ham vand...

  • #8   30. jul 2009 Malena hehe ja okay, men spvar her også igår og hun ser og høre rigtig godt.. Hun er meget forud, og så følger hun vægtmæssigt og højde kurven perfekt så hun få jo mad nok...
    Men når han ikke vil have vand, har du så ikke fået en masse kommentare ?? det gør jeg, hun skal bare lære det, det er ikke sundt med saft, børn er ikke kræsende osv.. Er så træt af det for har ski prøvet siden hun måtte få vand fra hanen..


  • #9   30. jul 2009 Min sp udskød det til den 27 august.. K*LLING!!!

    Nej, jeg gir ham gerne hyldeblomstsaft blandet meget tyndt op.. Så ligner det vand, og det får man jo ingen kommerntarer på.. smiley Men jo, har fået mange kommentarer på det når jeg nævner det er saft.. Desværre.. Men vores tandlæge har da sagt go for det... smiley


  • #10   2. aug 2009 ja synes også det er noget fis, de skal jo have noget at drikke, og man blander jo bare saften meget tyndt.. Lærke få hjemmelavet hyldeblomst saft.. Og så ved jeg da at da jeg var lille var der da mange som fik saft.. Og hverken jeg eller andre har taget skade af det.. Så mon ikke også lærke læare det..

Kommentér på:
Mad !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce