{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Så er der ingen tvivl her. {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndg at mærke liv, det er helt fantastisk smiley Boblerne syntes jeg at ha følt et stykke tid, men nu er jeg slet ikke i tvil mere, nu mærker jeg den lille prinsesses små spark. Ja syntes da lige jeg ville dele med jer andre!! Andre der oplever det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der ingen tvivl her.
  • #1   4. apr 2009 Ejjj hvor vildt. Skøøønt. Jeg syns ikke jeg har mærket noget, går ud fra man ved det når man mærker det...:-)

  • #2   4. apr 2009 sussi ja der er stor forskel på hvornår man mærker det alt efter ens krops størrelse.. Det er lidt vildt troed egentlig ikke det betød så meget, men bare man mærker det før eller siden smiley Men hvordan kan det være du har snakket med lægerne om det??

    sss Det er helt vildt, bliver også helt vild og lykkelig hver gang hun sparker derinde.. Fantastisk følelse smiley


  • #3   5. apr 2009 Men det er sgu også ligemeget om det er den ene eller den anden uge man mærker noget.. Bare man mærker den lille på et tidspunkt smiley

  • #5   13. apr 2009 Uhh dejligt for jer begge to smiley Det er så fantastisk!! Hun sparker rigtig meget hende bavianen jeg har i maven, og det er ved at være rigtig tydeligt når hun holder fest derinde smiley Det er dejligt.. Scanningen i torsdags viste godt nok også en meget aktiv lille pige he he..

  • #6   14. apr 2009 min moderkage lægger forand så skal vente uger i nu smiley

  • #7   14. apr 2009 Janni:
    Øv men det er da rart at vide hvorfor man ikke mærker liv smiley Det kommer jo en dag, og det er jo det vigtigste.. Hvor tidligt mærkede du liv første gang du var gravid??


Kommentér på:
Så er der ingen tvivl her.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce